Ludoline Skrevet 12. november 2009 #1 Skrevet 12. november 2009 Fra hun kommer hjem fra barnehagen mellom to og halv tre og frem til hun legger seg er hun så lite opptatt av lek. Hun sitter det aller meste av tiden med bøkene sine, eller vi hører på musikk. Det er som oftest jeg som må ta initiativ til duplo, puslespill og andre aktiviteter. Hun liker derimot godt å bade, da leker hun med en fisk og heller vann.. Flere som har det sånn?? Er det muligens fordi hun er sliten etter all aktiviteten i barnehagen?? Hun har jo korte dager da, fra åtte til to.. og to av de timene sover de jo, så synes det er litt rart også.. Hun blir forresten to om et par måneder, og er veldig ute på det språklige. Mulig hun setter alt inn på å lære mest mulig der, og 'glemmer' det andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå