verdensbestelillegutt-09 Skrevet 12. november 2009 #1 Skrevet 12. november 2009 Av og til må jo suttekluten vaskes. Jeg har vasket den i maskin med Blenda sensitive, men så sa ei at det burde jeg ikke, da han får i seg vaskepulveret, men ho hadde ingen forslag til hva jeg heller kan bruke. Har dere noen forslag?
Tante Bassa Skrevet 12. november 2009 #2 Skrevet 12. november 2009 Det har jeg faktisk aldri tenkt over. Jeg vasker kosekaninen med vanlig vaskepulver og skyllemiddel jeg. Hmmm...
Babyønske �� Skrevet 12. november 2009 #3 Skrevet 12. november 2009 Har jeg aldri tenkt på. Bruker også Blenda sensitive(flytende). Og veldig liten mengde da. Gutten min har imidlertid aldri suttet på den da, bare hatt den inntil ansiktet. Men kan jo sette på en ekstra skylling sånn for sikkerhetsskyld. Ellers vet jeg ikke helt hva som kunne brukes i stedet for.
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 12. november 2009 #4 Skrevet 12. november 2009 hhhmmmm, det har jeg aldri hørt om... Her går kosedyret inn i vaskemaskinen med blenda sensitiv og skyllemiddel... Og hun tygger massssse på bamsen...
Mummimamma - med 2 mummitroll Skrevet 12. november 2009 #5 Skrevet 12. november 2009 Her bruker vi Blenda sensitiv og tøymykner. Putter bamsen (kosekatten) i en vaskepose før den går i maskina. Kosedyrene skyldes jo i maskina. Er du ikke helt sikker på om den er skyldt nok kan du jo sette maskina på en ekstra skylding.
verdensbestelillegutt-09 Skrevet 12. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 12. november 2009 Tusen takk dere. Jeg tror jeg fortsetter som før jeg, med Blenda. Min mor har ikke kommentert noe, hadde ho gjort det hadde jeg nok tenkt meg om. Denne dama er nok litt vel hysterisk, unger har nå sutta på alt mulig opp igjennom alle år uten problemer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå