Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #1 Skrevet 12. november 2009 Er det noen av dere damer som har blitt inseminert i samme syklus som HSG røntgen? Jeg var gjennom denne undersøkelsen i dag, og fikk bekreftet en åpen og en tett eggleder, og scanning viser at jeg har en follikel på riktig side denne syklusen. Jeg har mest sansynlig eggløsning på lørdag. Har så lyst å dra til Danmark NÅ, men har jo ikke fått avklart med noen klinikker enda. Men hvis jeg klarer det, har noen av dere hatt inseminasjon så kort etter HSG? Blir ikke slimhinnen skylt ut av alt kontrastvesken? Blir veldig glad for svar Mvh Ei som inntil videre må forholde seg anonym
Ugla er mamma! Skrevet 12. november 2009 #2 Skrevet 12. november 2009 Hei! Jeg hadde inseminasjon samme syklus som jeg hadde HSG undersøkelse. Legene mente at det faktisk ville være noe større sannsynlighet opptil tre mnd etter HSG da denne utvidet egglederen noe. Jeg ble ikke gravid på dette forsøket men det kan jo ha andre årsaker. Jeg ble også fortalt at kontrastvæsken var helt ute av systemet 6 timer etter HSG. Det kan jo bli en utfordring å ordne avtale på så kort tid, men mulig det løser seg. da kanskje lettest på f.eks CFC. Lykke til!
MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 12. november 2009 #3 Skrevet 12. november 2009 Tror nok ikke dette er noe problem... hadde det samme syklus som ins... var ingen som nevnte noe på det...
Anonym bruker Skrevet 13. november 2009 #4 Skrevet 13. november 2009 Tusen takk for tilbakemeldinger. Det er tydeligvis ikke uvaling med inseminasjon etter HSG i samme syklus, for jeg har hatt kontakt med noen klinikker. Og hvis jeg får en gynekolog til å scanne meg i dag, så blir det kanskje tur på meg. Tørr ikke håpe på for mye, men..
slummymummyanthekids Skrevet 14. november 2009 #5 Skrevet 14. november 2009 Jeg ble inseminert noen dager etter HCG, og ble gravid. I dag er gulljenta stor jente på tre år :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå