Gå til innhold

Nå er jeg dritt lei...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært hjemme med datteren min siden mandag, pga feber. Regner med at det er pga tenner. Men nå begynner jeg å bli temmelig lei av å gå hjemme med en unge som bare skal sitte fanget og sutrer hele tiden, og vil ikke sove. Vær så snill nå å ikke tolk dette dit hen at jeg er lei av datteren min, for det er jeg ikke.....er bare dritt lei av å gå hjemme. Får ikke gjort noen ting, og jeg holder på å klikke pga sutringen hennes. Jeg skjønner jo godt hvorfor hun sutrer, og gjør så godt jeg kan, men nok er nok. Jeg trodde BF skulle være hjemme i morgen, men neida...han har SÅÅÅ mye viktig å gjøre, så det kan han ikke...hans jobb er jo sååå mye viktigere enn min, så da får jeg bli hjemme i morgen også da....Faen heller! Vil på jobb....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, siden du har vært hjemme nå, så har vel ikke du så mange syktbarn-dager igjen.. Så da må jo nesten han være hjemme neste gang datteren deres er syk.. Og da er det kanskje spysyka eller noe lignende da.. :) Da er det bare å gi han en fille og en bøtte, og gå på jobb.. :D

Skrevet

HI

hahah, det hadde vært supert!! og helst diare samtidig :-) Er litt slem nå, men det hadde han fortjent! Ikke datteren vår, selvfølgelig :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...