Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #1 Skrevet 12. november 2009 Har vært hjemme med datteren min siden mandag, pga feber. Regner med at det er pga tenner. Men nå begynner jeg å bli temmelig lei av å gå hjemme med en unge som bare skal sitte fanget og sutrer hele tiden, og vil ikke sove. Vær så snill nå å ikke tolk dette dit hen at jeg er lei av datteren min, for det er jeg ikke.....er bare dritt lei av å gå hjemme. Får ikke gjort noen ting, og jeg holder på å klikke pga sutringen hennes. Jeg skjønner jo godt hvorfor hun sutrer, og gjør så godt jeg kan, men nok er nok. Jeg trodde BF skulle være hjemme i morgen, men neida...han har SÅÅÅ mye viktig å gjøre, så det kan han ikke...hans jobb er jo sååå mye viktigere enn min, så da får jeg bli hjemme i morgen også da....Faen heller! Vil på jobb....
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #2 Skrevet 12. november 2009 Vel, siden du har vært hjemme nå, så har vel ikke du så mange syktbarn-dager igjen.. Så da må jo nesten han være hjemme neste gang datteren deres er syk.. Og da er det kanskje spysyka eller noe lignende da.. Da er det bare å gi han en fille og en bøtte, og gå på jobb..
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #3 Skrevet 12. november 2009 HI hahah, det hadde vært supert!! og helst diare samtidig :-) Er litt slem nå, men det hadde han fortjent! Ikke datteren vår, selvfølgelig :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå