Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #1 Skrevet 12. november 2009 Er folk virkelig så stokk dumme at de ikke vet at det heter influensa? Herregud...
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #2 Skrevet 12. november 2009 Influensaen er selvsagt innful... Kan være et hint at det heter flu på engelsk, og ikke ful.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #3 Skrevet 12. november 2009 Mulig den er innful (hva nå enn det betyr ), men jeg får helt dånedimpen av å se voksne mennesker som hverken kan skrive det, eller uttale det riktig. Er hele Norge blitt analfabeter eller?
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #5 Skrevet 12. november 2009 så heter det det dånaåippen, ikke dånedimp. jeeeeeeeses
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #8 Skrevet 12. november 2009 Så folk er stokk dumme hvis de ikke kan skrive influensa? Har mye å lære om mennesker og livet du HI
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #9 Skrevet 12. november 2009 Det heter Fugglinfulensa! For dette kan nemlig jeg. Stolt av alle ordene jeg kan, så jeg kan belære andre idioter. He he.....
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #10 Skrevet 12. november 2009 Jeg skjønner heller ikke at folk ikke skjønner den der!! Dytter derfor i inFLUensaens navn! Kan vel i samme slengen si at det heter IKKE sjokelade og konkerranse, men sjokolade og konkurranse. Det heter heller ikke "orrginal" men "original". Konfirmasjon er riktig, IKKE komfirmasjon. Og konvolutt er ikke det samme som komfolutt, som er feil.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #11 Skrevet 12. november 2009 Det heter også legiTIMasjon, og ikke legimitasjon.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #12 Skrevet 12. november 2009 Jeg reagerer også når voksne mennesker sier infulensa. Blir nesten litt brydd. Men å skrive infulensa er fort gjort, selv om man vet hva det heter. Selv vet jeg godt at det heter ikke, men skriver ofte ikek når jeg skriver fort. Bortsett fra dette er noe av det verste jeg høre "insjinativ" i stedet for "initiativ".
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #13 Skrevet 12. november 2009 Her jeg bor heter det dånedimpen. Ikke alle som bor i Rogaland, vet du.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #14 Skrevet 12. november 2009 Joda, det er fort gjort å skrive feil Men, når man gjør det flere ganger i samme innlegg, da begynner jeg å lure.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #15 Skrevet 12. november 2009 Eller indegrienser (ingredienser) og psykriatisk (psykiatrisk)... GRØSS!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå