maria79ro Skrevet 12. november 2009 #1 Skrevet 12. november 2009 de som har behov for langvarig bruk av brystpumpe får lånt nesten gratis på helsestasjoner. denne info kunne ha spart meg for 3.000,-, så håper det hjelper andre også
♥Madame_Mim♥ Skrevet 12. november 2009 #2 Skrevet 12. november 2009 Koster en brystpumpe så mye?? Huff da blir det ikke det på meg hvertfall. Tenkte bare jeg skulle handle en slik at jeg kunne pumpe meg av og til.... Trodde de kostet rundt 700-800 kr jeg!?
maria79ro Skrevet 12. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2009 nei, el-pumpa fra avent kostet meg 1700+jeg lånte en dobbel fra apoteket som kostet i underkant av 2000; da jeg måtte ha dobbel for å oppretholde melkeproduksjonen. nå snakker jeg om de som må pumpe seg flere mnd , flere ganger i døgnet.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 12. november 2009 #4 Skrevet 12. november 2009 Den elektriske pumpen fra Medela (Swing), som er mye bedre enn avent sine, koster bare 1200=) Og det er verdt alle hundrelappene, fremfor en manuell pumpe som man får senebetennelse av etter kort tid:p Dessuten kan den brukes på et evt neste barn også, så jeg så på det som en investering!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå