Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #1 Skrevet 12. november 2009 Jeg har gått ut med en fyr en stund, og skal møte ham nå , han bor i en annen by, så plustelig nå ser jeg at søsteren hans la meg til på facebook! Hadde dere synes dette var rart da eller?
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #2 Skrevet 12. november 2009 Enkelte legger til alle de noen gang har hørt om for å få flest mulig "venner" på FB, så ville ikke tolket det som noe som helst.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #3 Skrevet 12. november 2009 Umm hun bor i et annet land, så kanskje han har fortalt henne om meg?
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #4 Skrevet 12. november 2009 Jeg vil tro hun er nysjerrig.. Han har sikkert fortalt om deg og hun lurer på hvem du er og hvordan du ser ut..
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #5 Skrevet 12. november 2009 da gjelder det å slette fylla bildene:P haha
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #6 Skrevet 12. november 2009 Det synes jeg er veldig rart! Har du snakket med henne noen gang? Sendte hun en melding med venneforespørselen, eller? Hadde ikke lagt henne til.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #7 Skrevet 12. november 2009 nei har ikke snakket med henne før, hun sendte forespørsel ja.. han sier han har snakket om meg osv, men vet ikke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå