bompibomp Skrevet 12. november 2009 #1 Skrevet 12. november 2009 Lurer på hvor lenge dere evt har gått med dette?? Jeg ble sannsynligvis smittet 30. oktober - har hatt symptomer siden den 1.11... formen har svingt ganske mye, men er rimelig gåen nå... og da er det nesten gått 2 uker..
hønny-bunny Skrevet 12. november 2009 #2 Skrevet 12. november 2009 Var dårlig i 2 uker,gikk på Tamiflu,men hostet og harket i nesten 6 uker,før jeg var helt bra
bompibomp Skrevet 12. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2009 Ok - Gikk du på jobb mens det stod på?
Belladonna med to gutter Skrevet 12. november 2009 #4 Skrevet 12. november 2009 Jeg fikk det påvist for 2 uker siden...er kjempesliten og slapp enda...tåler veldig lite.
bompibomp Skrevet 13. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. november 2009 Skikkelig kjipe greier dette her :/ Virker ikke som det er så veldig farlig da, så det er jo bra. Men jeg og er utrolig sliten!!! Bare det å å gå opp og ned trappa mellom 1. og 2. etasje gjør meg helt ferdig... Hvis jeg ikke er bedre på mandag, så blir det vel ennå noen dager med sykemelding da... :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå