Gå til innhold

Jeg blir sprøøøø av å vente!

Anbefalte innlegg

Skrevet

4/5 dager til IKM. Brukte el tester denne mnd men vi stresser ikke med å bli gravide. Det er først de siste to dagene jeg har begynt å bli spent. Kom plutselig på at IKM ikke er langt unna. Klarte ikke å holde meg i dag og tok en test, ikke en skyggestrek engang. Bør meg forberede meg på en pp til, eller er det fortsatt håp? Gode råd tas i mot med kjempe takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Da er vi i samme båt. Også blendahvidt.

Håpet er ikke ute før tanta kommer. Ikke unormalt å først teste positivt etter IKM.

Lykke til

Skrevet

fortsatt håp ja.. jeg ville prøvd å teste igjen på ikm hvis jeg var deg.. eventuelt i hvert fall vente 2-3 dager! Jeg vet så godt hvor vanskelig det er.. desverre er det ikke noe vi kan gjøre noen av oss annet enn å være tålmodige!

Min måte å takle ventingen på.. og også skuffelsen når tanta kommer, er å fokusere på alle tingene jeg fortsatt kan gjøre! Så da tar jeg eg et glass vin, spiser masse god ost, skinke og alt annet man skal holde seg unna når man er gravid! Funker kanskje ikke for alle, men funker for meg!!

Lykke til Lille My.. forhåpentligvis kommer TR aldri, og du sitter der med en positiv test og et stort smil om noen dager!! :)

Skrevet

Med på denne ! det var faktisk veeeldig godt med et glass vin midt i vært TR tid, hjalp litt ;)

Men jeg testet faktisk ikke positiv før en hel uke etter ikm , så det er mulig det også :)

Skrevet

1 uke til ikm her, og jeg er så lei av å vente og så sikkert på at vi ikke har klart det at jeg skulle ønske tr bare kom nå. :((

Skrevet

godt å høre at det ikke er bare meg. Takk for alle gode tips! Jeg lover å kose meg med vin hvis TR kommer til uka. Da er det bare å glede seg til neste mulighet! Men foreløpig krysser jeg fortsatt fingre for alle oss ventere!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...