Gå til innhold

Ang livmorhals

mamma til 2 prinsesser :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt litt vondt i beina i det siste, bl.a på innsiden av lårene. Dette kommer spesielt etter mye belasting, gåing. Legen ble bekymret for livmorhalsen, og skal tilbake om en uke for sjekk.

Er 50% sm en uke, og fått beskjed om å ta det helt med ro hvis det forverrer seg.

-noen som har kjennsakp til dette? Hva slag symtomer har dere?

skal jeg godta "litt vondt" og da ta det med ro med en gang? Har ei jente på 2.5 år så da er det ikke så lett gitt... men alt går, får håpe det ikke er det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får også fortere vondt i beina/leggene når jeg går lange turer men visste ikke at dette kan ha noe å si for livmorhalsen. Trodde det var kun tunge løft som ikke var bra jeg.. Nå kan det jo hende du har litt annerledes vondt enn meg da så kanskje ikke det samme. Hvordan går det med deg i dag da? :-)

Skrevet

Har ikke vondt i leggene, men mer i underlivet, og lårene liksom... Kjenner det "strekker" på innsiden av lårene når jeg f.ex skal kle på meg, ta på sko. Etc. Nei aner ikke om det er det det er, trenger ikke være det. Men det han ikke likte var vondter på innsiden av lårene. Så hvis du har vondt i leggene å sånn, så er det sikkert ikke noe å bekymre seg for! Det har liksom ikke noe tilknyting til livmorhalsen ;)

Er i dag jeg har vært der, joda har kjent litt. Men går fint nå, men blir jo litt nervøs hvis det faktisk er det som gir de symtomene jeg har!

Skrevet

Hmm..jeg også har stramhet på innsiden av lårene.. Men, har ikke tatt det opp med legen.. Hvis jeg f.eks. har sittet en stund, og skal reise meg opp..så strammer det på innsiden av lårene opp mot underlivet.. Også har jeg en "sviende strekk" på høyre siden av underlivet..liksom ved bikinilinja..

Er det noe lignende det du kjenner?

Skrevet

Og hvis jeg f.eks. jogger litt for å rekke bussen, så kan det verke litt i underlivet...

Skrevet

Ja det skjønner jeg men godt du skal tilbake for sjekk da :-) Ikke noe godt å være bekymret og redd for at noe skal være galt. Det kan ikke være bekkenløsning heller?

Skrevet

Takk for linken! Slik det står beskrevet der, så høres det mer ut som BL ja, er det jeg har trodd hele tiden.

Jeg har også vondt når jeg skal snu meg fra rygg til siden slik det står beskrevet der. Ikke alltid, men typisk etter jeg har beveget meg mye.

Ille å håpe på bekkenløsning, men håper det er det, og at jeg ikke har noe livmorhals modning greier....

Takk for svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...