Gå til innhold

Trenger hjelp til gaveønsker =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

To venniner skal holde babyshower for meg, og jeg har fått i oppgave å skrive ønskeliste! Noen som har noen tips om hva man kan ønske seg som ikke koster altfor mye - vil ikke blakke gjestene mine heller, hehe!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig da:-)

Her er noen ting jeg ønsker meg ihvertfall:

gasskluter (kan egentlig ikke nok av de)

babyklær

myke babytepper

luer

ammeinnlegg

sengetøy til baby

vippestol

tåteflasker

håndklær

babysitter (sånn der walkie-talkie)

diverse babyprodukter (olje, kremer osv)

Det var det jeg kom på sånn i farten, sikkert flere som har flere tips:-)

Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

tvettlapper (i stedet for slike engangsvåtservietter)

Bleiebøtte med refill

Babygym

Vippestol

Bæresjal

Kroker for å ha på vogna (veldig kjekt når du er på handel for bare kurven blir fort full)

Bleier

Stellematte

Håndklær med hette eller poncho

Her er noen tips fra meg også i litt forskjellige prisklasser:)

Skrevet

vel ...kanskje noe til deg sjølv hadde vært noe....gave kort på fotpleie....napp og farge av øyebryn...gode deilge shampo,dusj såpe...nye myyyke håndduker...noen lys-lyse staker,te.lys...e jo såååå masse fint i gave butikker...nipps og napps....en vakker bukett ...vase...deilig body lotion...undertøy...fine sokker...en hvit orkideee.....deilig pysj,,,tøfler....gavekort på middag for to...beibien kan vær med for det.... osv osv...ikke alt må nødvendig vis være til beibien...like viktig å dulle med en selv....man har jo tross alt ruget på nurket.....man må ha litt igjen for det oxså...liten premie...nurket skjønner ikke noe av dette beibi showet men DU derimot...vet å sette pris på ting og tang for å gjøre det koseligt hjemme...dette hadde iallefall jeg ønska meg...men så har jo jeg mye utstyr fra før da...arv...good løck

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...