Gå til innhold

Flere som er trøtte og slitne?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt masse engergi frem til nå, men i går gikk plutselig luften ut av meg. En uke igjen til termin, og har begynt å føle meg så trøtt og sliten, litt kvalm og klarer nesten ikke holde øynene oppe. Null energi.

 

Noen flere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oh yes.. kjenner meg godt igjen i det ja! Samme som deg, null energi, kvalm til tider...og så sover jeg som en helt! Rastløs, samtidig som jeg ikke orker så mye annet enn å sitte i sofaen..frustrerende!

Skrevet

veldig bra forklart, akkurat slik for meg også :) er 37 + 4 og har absolutt ingen energi, bare masse jeg vil gjøre men som jeg ikke får gjort fordi jeg ikke orker :P

Skrevet

Jupp jupp jupp.. Helt kaputt.. Godt det snart er over

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...