Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #1 Skrevet 12. november 2009 Er så lei av å vaske meg nedentil hver bidige gang jeg har vært på do... Dopapiret smuldrer jo sånn at jeg har dopapirbiter overalt der nede...... Bruker Lambi. Noen som vet om et som ikke smuldrer??? Kan ikke bruke de der billigste... de er jo som sandpapir... da blir jeg rød og sår... Tenk at noe så teit som dopair skal være så vanskeli...
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #2 Skrevet 12. november 2009 Hadde samme problem jeg også, helt til jeg byttet til Serla 4pk med et søtt ekorn på Anbefales =)
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #3 Skrevet 12. november 2009 Bruker Maxi (tror jeg det heter?). Selges i 4-pakninger og er større ruller enn vanlig. Veldig bra do-papir:)!
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #4 Skrevet 12. november 2009 Serla! Det var det:)!! Hilsen hu under - Anonym 15:04
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #5 Skrevet 12. november 2009 Takk for hjelpen Skal teste dem ut
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #6 Skrevet 12. november 2009 Serla - eneste toalettpapiret som duger
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #7 Skrevet 12. november 2009 Lambi funker helt fint det så lenge du ikke gnukker og gnir eller har skjeggstubb... Jeg har brukt Lambi i årevis og har aldri opplevd at det smuldrer, men jeg gnir heller ikke når jeg tørker meg. Jeg klapper tørt, og tørker i en retning, en gang før jeg bretter når jeg har bæsja.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #8 Skrevet 12. november 2009 maxi ja... den smuldrere ikke, og de er ikke så harde:) kan ikke kjøpe det fine dyre papriret, det henger seg jo alltid fast i tissen... grusomt... fint å se på, men ubruklig!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå