Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 12. november 2009 #1 Skrevet 12. november 2009 Hva betyr det? farlig? noen sm hvet??
Gjest Skrevet 12. november 2009 #2 Skrevet 12. november 2009 Kommer jo an på hvor mye det er. Er det bare spor så er det ikke noe å bry seg om, da er det mest sannsynlig bare forurensning av prøven. JM sa i dag til meg (men vet ikke om det gjelder spesielt meg siden jeg har hatt alvorlig svangerskapsforgiftning) at er det over 1+ så skal det følges opp.
♥Madame_Mim♥ Skrevet 12. november 2009 #3 Skrevet 12. november 2009 UVI kan det være. Sist hadde jeg både litt eggehvite og litt protein i urinen og de skulle sende den inn til dyrkning. Jeg spurte da hva dette kan være og om det kunne være farlig. Legen sa da at Neida, de skulle bare se om det bar uvi for den må behandles. Har enda ikke hørt noe og det er gått over 14 dager, så da regner jeg med at det var så små verdier at det ikke gjorde noe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå