Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #2 Skrevet 12. november 2009 JEG!!!!!!!!!!!!!!!! 1. ordentlige jul sammen med begge barna!hjemme!! uten at jeg er gravid eller at vi er midt i flytting! Vi skal bare kose oss med god mat,julegodt, julefilmer og alt som hører julen til!! pynte og ordne før jul også Kjenner jeg gleder meg ekstra mye når jeg skriver her )))
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #3 Skrevet 12. november 2009 Jeg gleder meg til jul. Det er første julen vi skal feire hjemme. Svigerforeldrene mine og en svoger kommer til middag og siden jeg kommer til å være veldig gravid i julen blir det godt med litt hjelp. Resten av julen skal vi også ta det rolig, ingen kjøring i flere timer hit og dit, men vi kommer til å få besøk da. Ellers gleder jeg meg til julemat, kaker, filmer, familiehygge og å finne våre egne tradisjoner.
Gjest Skrevet 12. november 2009 #4 Skrevet 12. november 2009 Jeg!!! Fordi vi for første gang skal feire den hjemme i ro og fred. Ikke pakke i bilen med x-antall unger og kjøre i timesvis og så hjem igjen med sure og overtrøtte barn og like full bil og vi selv er trøtte osv. Nei, i år skal vi kooooose oss. Ta at i et rolig tempo og følge ungene sin rytme, de kan legge seg når de vil, ta pause i gaveåpningen når de vil, alt kan gå i vårt tempo og ikke noe stress. Guri så deilig det skal bli! Håper bare noen vil komme til oss, men om ikke så skal vi kose oss likevel :-)
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 12. november 2009 #5 Skrevet 12. november 2009 JEG! Fordi vi skal feire jul hjemme, alle i nærmeste familie. Min mor, og mine brødre med familie. I fjor var de begge hos svigerfamilien, så jeg og mamma dro til oslo for å feire jul hos tanten min (som jeg egentlig ikke liker så veldig godt, fordi hun bare kjefter og smeller hele tiden!) Jeg var veldig ulykkelig forelska, og i tillegg hadde jeg null julefølelse, for jula var bare et ork for meg. Jeg jobbet sinnsykt mye (butikksjef i populær klesbutikk) så jeg pakket sikkert inn 4000 gaver i okt-des, hadde julemusikk opp i halsen, og gadd hvertfall ikke pynte til jul hjemme! Denne jula er jeg sykemeldt, så har god tid til å kose meg hjemme, pynte, høre på julemusikk, lage julegaver osv..... åååå jeg gleder meg til å pynte! I tillegg blir det i ny leilighet... driver og pakker nå så skal bli såååå deilig å komme i orden i ny leilighet til jul!
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #6 Skrevet 12. november 2009 JEG!. Først og fremst fordi det er ferie og hjernen kan slås av.. For det andre fordi vi skal hjem til foreldrene mine, der vi stortrives begge to og det er roooooolig og ikke noe stress. For det tredje så er jeg veldig glad i julen, mest fordi vi er samlet som familie og fordi ingen stresser med noe. Vi har lange måltider, det er tid til å lese en roman om dagen og man kan se på masse rart på tv osv. Så sist, men på ingen måte minst, etter jul, er fødslen mye nærmere, så når vi kommer hjem til oss selv igjen kan vi montere opp babyseng, vaske klær og lage klart til trulta kommer i jan/feb.. pluss: familiebesøk til de jeg ikke ser så ofte. Masse deilig mat som man ikke spiser resten av året. Julemusikk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå