Gå til innhold

Har dere flørtet/rotet med gutter som er yngre en dere selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg digger en type, kunne aldri tenkt meg han, men han er 12 år yngre enn meg... Jeg er 38, han er jo 26 da,,,,

Bare helt uskyldig flørt altså, noen flere som har det som meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det alltid sånn, jeg. Det er de jeg liker best, og de er de som viser meg interesse;)

Men de får litt hakeslipp når de forstår hvor gammel jeg er;)

En av de yngste var vel noe sånt som 15 år yngre, eller noe der omkring.

Skrevet

Nei, men jeg har rota med tre menn som er 12, 17 og 20 år eldre enn meg.. Kunne aldri levd med han som er 20 år mer og ikke han på 12 år mer heller (han var for umoden, som mann altså, evt. ureflektert).. Han på 17 år eldre ble jeg veldig glad i.

Skrevet

har en flørt gående med 1 på 21 år nå. jeg er 30 :) han skrev i går: kanskje det blir oss 2 vet du ;) syns det er litt hyggelig jeg da.. selv om jeg er sammen med en anna en som jeg ikke bor sammen med for øyeblikket... Masse problemer der....

Skrevet

Jada, har hatt både uskyldige og ikke fullt så uskyldige flørter med yngre gutter/menn... ;)

Har funnet meg en som er bittelitt yngre enn meg også da. Men er bare litt over 1 år mellom oss, så er jo ikke store forskjellen.. ;)

Skrevet

godt å høre det ikke bare er meg da..

Skrevet

Håper å finne en elskerinne til meg og mannen min. Han er 27, jeg 25. Gjerne ei som er over 40. Hadde vært knall spennende.

Skrevet

Jeg var på flørtern med en gutt som er 16 (!) år yngre enn meg. Jeg er 39 år. Senest forrige helg fikk jeg mld av han. Han vil så gjerne, men jeg holder igjen pga aldersforskjellen. Han er en helt topp gutt. Voksen og reflektert. Hadde det ikke vært for at jeg er redd for hva andre sier, tror jeg kanskje at det kunne blitt noe mer... Egentlig litt synd at jeg må tenke på andre, men jeg skjønner jo at noen synes det er kvalmt

Skrevet

Ja kjæresten min er 19 dager yngre enn meg, hihi :P

Skrevet

Jeg rotet med en russ da jeg var 30. Ha ha, det var gøy også da! Hadde veldig draget på ungguttene for noen år siden, men nå er det visst slutt på det.... :(

Skrevet

Er gift med en på 25, er selv 36 ;-) Vært gift i 7 år og har 2 barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...