Gå til innhold

Hjelp!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk en stor baby sist, og er veldig redd for at denne blir ennå større... Sist fikk jeg jente og nå er det en gutt i magen, jordnora sier gutter ofte blir større så her er det litt panikk...

Iallefall, det jeg har fått beskjed om er jo å holde meg unna sukker, søte frukter og brus...elsker nemlig cola zero...

Det som er grunnen til at man ikke skal innta disse søte tingene er at da blir forstervannet søtt og godt og babyen drikker mye mer enn vanlig, og derfor legger han på seg mer...kort og VELDIG enkelt forklart.

Nå holder jeg på å kutte brusen, men noen dager er det fryktelig tøft å bare drikke vann... Nå bøtter jeg innom saft, fun light...er et like ille da???

Noen som vet om saft også gjør fostervannet søtt og godt, er det noe man kan drikke MYE av hver dag uten at det er noe problem, ja bortsett fra vann???

Håper noe vet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor lager du ikke en kanne med isvann, som du tilsetter frukt/grønnsaker?

Lime, sitron, jordbær, bringebær, ja you name it....

Skrevet

Det var et veldig bra tips, har til å med to sitroner i frukskåla som jeg liksom ikke har funnet ut hva jeg skulle bruke til;-), det er jo super godt.

Kom gjerne med fler gode forslag for hodet mitt virker ikke;-)

Skrevet

babyen legger vel ikke på seg av kunstig søtning vel?

Skrevet

Nei, babyen legger ikke på seg av kunstig søtning. Så du kan drikke sukkerfrie drikker som cola zero og fun light. Men jeg er sånn at kunstig søtning gir meg lyst på søtt, så drikker jeg det blir det snop i tillegg. Har man problemer med halsbrann er det også gunstig å kutte brus og saft med kunstig søtning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...