*LillaMeg* Skrevet 12. november 2009 #1 Skrevet 12. november 2009 Jepp, hva skjer hos jordmor når man har time der? Kan hun skrive ut reseptet, og gi sykemelding? Tar de urinprøver? Skal bestille time til jordmor snart, er vel på tide egentlig.. Har jo og masse spørsmål..
mamma med en i magen Skrevet 12. november 2009 #2 Skrevet 12. november 2009 Hun snakker masse om forkjellige ting du sikkert lurer på.. Ja hun vill gjerne ha urinprøve sikkert ikke hver gang men.. hun kan ikke sykmelde tror jeg nei, går hos lege i tilegg jeg.. Måler magen, lytter på foster, veier, tar blod trykk osv.. Bare ringte og bestilte oxo legger hun opp timer tettere og tettere etterhvert som du kommer lenger...
mamma til 4 :) Skrevet 12. november 2009 #3 Skrevet 12. november 2009 joda, hu vil ha urin hver gang Det har hun iallfall villet de 3 gangene jeg har vært gravid:)
MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 12. november 2009 #4 Skrevet 12. november 2009 Jepp... urin er ett must... er sååå koselig hos jordmor.. synes det er mye mer allright enn hos legen.. men hu skriver ikke ut sykemelding/resepter... det er det kun legen som får gjøre...
Symbio Skrevet 12. november 2009 #5 Skrevet 12. november 2009 Nei, tror ikke jordmor skriver sykemelding, men de gir svangerskapspermisjon. Trur det var det det het..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå