Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #1 Skrevet 12. november 2009 Jeg har nå fått min skrikerunge nr 2, og må bare si at jeg er så utrolig glad for at jeg har bæresele i hus. Vi bruker meitai og det tar 3 minutter fra hun blir plassert i den til hun sovner. Ved vanlig byssing kan det ta minst 1/2 time. Hadde ikke denne til første, og det er jeg veldig lei meg for!! Kan anbefale det på det sterkeste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå