Gå til innhold

Inspirert: Noen som ikke gleder seg til jul, og hvorfor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg for min del skal tilbringe julaften med min familie som jeg ikke kommer overens med. Hurra! De skal nemlig feire jul hos min mormor som bor ikke så langt fra meg og mannen, og da blir det litt dumt å ikke komme.. Mannen min kan heller ikke fordra de, men må man så må man;) Kommer til å bli en fantastisk julaften;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke sikker enda.. Er 18 år, og skal flytte inn i huset vårt any second! Og jeg er redd vi ikke får ferdig flyttinga før jul, og dette kan bli første jula jeg feirer borte fra familien. Så det blir litt bismak her..

Skrevet

jeg, min2 år gamle datter og min samboer skal feire jul hos mamma og nye-kjæresten. de bor i en "liten" leilighet (helt grei) og skal feire sammen med hans familie. huff :( det er rart, fordi jeg er vant med å feire med "min" familie! men vi går på rundgang mellom alle besteforeldrene, så vi må nok opp dit ;) men men, jeg er jo glad i mammaen min da så :D

Skrevet

Gjelder vel ikke akkurat julaften, for den gleder jeg meg litt til, masse kos ilage barna. Min familie kommer kanskje, blir nok koselig det, men ingen krise om dem ikke kommer heller, bruker å være alene og det er kjempekoseli.

Men gruer meg til resten av julen, den er bare stress, mange man "må" besøke, å farte at å frem :(

Kan dere ikke feire julen hjemme hos dere selv?

Vi har sagt at vi kommer ikke til noen for å feire jul! Orker ikke å drasse masse unger, enda flere gaver og div annet stæsj man trenger med seg for å feire jul hos noen andre!

Skrevet

Jo, men jeg bor 70 mil fra hjemstedet mitt, og min mormor bor bare en time fra her jeg bor nå, så følte det blei litt for dumt å ikke stille opp når familien skulle dit. Kom ikke på noen unnskyldning som var bra nok liksom! Så skal bare bite det i meg og nyte det sammen med min kjære og prøve å blokke ut de mest irriterende utsagnene jeg VEIT kommer;)

Skrevet

Men kjære vene..Det er lov og si nei, om man blir invitert hvos man ikke vil dra? Si man vi feire hjemme, vi startet med det da vi fikk barn..Og gjett om vi får masse besøk..De inviterer seg selv,-og det er bare hyggelig..Vi er de "standhaftige" som bare bestemte at juleaften, den lager vi hjemme..Vi og ungene. Og da drar vi ingen steder..Men alle som vil feire med oss kan komme til oss... Og om alle våre søsken hadde bestemt seg for det samme, og vi hadde sittet i hvert vårt hus på juleaften, hadde det også vært helt greit. Trivelig med masse folk, men like trivelig om det bare blir oss :o)

I mellomjula er det en del middager og selskap hit og dit...da har vi to tradisjonelle, resten takker vi titt og ofte nei til, om vi føler det blir litt mye. Jeg sier det igjen, det er hva man gjør det til selv.. Å tenke på hva alle mener og tror hele tiden vil ikke føre godt med seg...

Skrevet

Gruer meg til juleaften. Jeg er alene og har ingen å feire sammen med. Skal være glad når juleaften er over...

Skrevet

Du kan komme å feire jul med meg og barna mine :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...