Gå til innhold

Gravid-Yoga i Stavanger?


Nikki 75

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei.

 

Jeg går på gravid yoga i Oslo og er kjempe fornøyd. Det er så deilig å ha denne fristunden en gang i uken. I tillegg lærer jeg veldig mye om pust, fødsel, avslapping og stillinger som man kan slappe av i. Jeg vil absolutt anbefale deg å gå et kurs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk på Yoga sist jeg var gravid, er HELT sikker på at det har noe for deg.Lærer jo litt om pusteteknikk og sånt. Tenkte ikke bevisst på det under fødselen, men er HElT sikker på at det jeg brukte det jeg hadde lært ubevisst.....

Og jeg som aldri før hadde tenkt en tanke på å begynne på yoga (så jo på det som helt sprøtt). Skal ta et kurs denne gangen også - ette jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går på yoga for gravide på YogaYoga på Løkkeveien, veldig fint å være med på. Om det er så innmari moro vet jeg ikke, men det er godt for kroppen, og veldig avslappende!

Jeg går også på svømmetrening for gravide (via Delfinen), det kan jeg også anbefale!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går også på yoga yoga i løkkeveien. Var der for første gang forrige mandag, og synes det var veldig greit. Hadde litt vondt i rygg og nakke fra før og fikk løsnet litt opp. Kan anbefales å ta en prøvetime.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...