Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #1 Skrevet 12. november 2009 Satt nettopp her og tenkte på helga som kommer. Jeg fyller året på lør, og mannen har blitt invitert i bursdag til en han snakker med når han treffer han på gata sånn i ny og ne. Han kjenner han godt atlså. Det er rundt tall. jeg sa han bare kunne gå, men sitter nå her og kjenner det litt småtrist at han valgte å gå på fest... Ikke det at jeg pleier å feire, men han liker å feire sin dag. hvordan hadde dere tatt det??
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #2 Skrevet 12. november 2009 Da hadde jeg blitt veldig sint, skuffa og lei meg. Hvorfor prioriterer han ikke kjæresten først? Det er jo en selvfølge.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #3 Skrevet 12. november 2009 Hvis du ikke pleier å feire, og har sagt at han bare kunne gå, så kan du nesten ikke bli sur. Men hvorfor kan du ikke være med i bursdagsfeiring?
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #4 Skrevet 12. november 2009 Jeg hadde blitt rimelig sur om han hadde prioritert en annen sin bursdag over min!! Da må du liksom sitte hjemme alene på bursdagen? Nei, fy for en type...
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #5 Skrevet 12. november 2009 Skulle skrive det samme som Annie 12:42 så jeg slenger meg med på hennes kommentar
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #6 Skrevet 12. november 2009 Jeg hadde tatt det som en selvfølge at han skulle feire MIN bursdag, men jeg ville heller aldri sagt at han bare kunne gå i en annen bursdag. Er det rart menn blir forvirret når vi sier én ting, og mener noe annet?
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #7 Skrevet 12. november 2009 Enig med hun ene over her. Når du har sagt at det er greit at han kunne gå + at du ikke pleier å feire bursdagen din, så ser jeg helt ikke hva problemet er. Hadde du syns at det var trist at han heller prioriterer festen enn deg, så hadde du nok sagt nei til at han kan gå på den festen. Vi kvinner pleier å si det ene og mene det andre. Han kan ikke akkurat lese tankene dine heller.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #8 Skrevet 12. november 2009 he he så sant så sant. som sagt så var det ikke et problem til akkurat nå. Sitter her og er høygravid og kraftig bekkenløsning, så det er vel derfor følelsene tok overhånd nå.Og det er derfor jeg ikke orker å bli med på denne festen heller. Hi
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #9 Skrevet 12. november 2009 Ja, de hormonene kan være slitsomme av og til. Men det er lov å ombestemme seg! Hvis du synes det blir stusselig å sitte alene på lørdag, så si fra til mannen din om det. Spør om han ikke heller kan bli hjemme, for du føler deg litt følsom og ensom akkurat nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå