Gå til innhold

Trenger WORD-hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skriver en tekst der det står at det skal være:

"The title page should include the title of the manuscript; ...(osv); and a running head of not more than 48 letters and spaces."

HVa menes med a running head (sånn setning øberst på siden?), hvordan ser det ut på et nortskrpåklig word-dokument, og hvor finner jeg funksjonen??

Ayudo!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Topp tekst ?

sett inn og velg Topp tekst

Skrevet

Nei, det går ikke, den kommer bare på første siden, og ser ut bare som en del av teksten eller noe. jeg skal vel ha enh som kommer øverst på alle sidene i dokumentet, og som kanskje er adskilt fra teskten med en strek?

Hjelp!

Skrevet

Du går på VIS og deretter på topptekst/bunntekst og legger inn det du vil skrive. Da kommer det inn øverst på alle sidene.

Skrevet

Takk, det hørtes fornuftig ut, men fortsatt kommer det bare på første side, der jeg skriver det inn =(

Skrevet

Vel, det skal ikke det og gjør heller ikke det når jeg prøver. Har du sett på en print av dokumentet? Jeg gjorde slik da jeg studerte på alle innleveringer og bruker den jevnlig, og får alltid på alle sider.

Skrevet

Ja, jeg har prøvd å printe dte ut også, og det kommer ikke da heller. Er vel min pc det er noe galt med. Skal prøve å sende det hjem til meg selv og sette det inn på min private Mac i kveld.

Tusen takk for hjelpen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...