Gå til innhold

Finnes det ikke kjoler til rett over/på/under kneet lenger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha ny kjole til julebord, 40-årsdag, 50-årsdag.

Jeg har to lange kjoler, de blir fort "for fine" til slike lag. Jeg har en "liten svart" som går til kneet, men vil nå ha en litt "spreker" kjole..Litt mer moderne NÅ, ikke en typisk klassisk. Men alle kjoler stopper jo midt på låret..Når man har lange ben (ikke pene ben, bare lang) så ser det fryktelig vulgært ut med skjørt som stopper for langt ovenfor kneet....Kan godt stoppe ovenfor, men ikke mer enn 5 cm.....

Noen som har linker til korte kjoler, men ikke super korte..Herremann, mange kjoler er kortere enn det som heter tunika.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva om du har en fin underkjole under en av disse kjolene som stopper rett på låret da?synes det er veldig fint med lag på lag jeg da, spesielt om underkjolen/underkjørtet har blonder eller tyll på den nederste kanten...

Skrevet

Underkjolene som er korte, er jo også kort-korte...De jeg har sett..ELler ned til rett under kneet, med splitt... Men det er jo en ide og se etter det, har jo ikke lett bevisst etter underkjoler så det kan jo finnes mye der.....

Alle råd taes imot med takk....Men håper denne mini-mini moten snart er over....Hjelper ikke med thights eller, da kan jeg likesågodt kjøpe ei skikkelig fin bukde og overdel til..Vil ha kjole....:o(

Ja, ja..Ender vel ikke opp naken uansett da :o)

Skrevet

Snodig... gå inn på ellos.no og klikk deg inn på dame, så kjoler og tunikaer så finner du noen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...