simba>>>3gutter Skrevet 12. november 2009 #1 Skrevet 12. november 2009 Hadde ett ørlite håp om ei jente, men nå viser det seg at sansyneligvis er en gutt i magen. Det bllir litt sjev kjønnsfordeling her i huset da, så det er godt at jeg har veto rett på det meste.:-)))))))))))))
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #2 Skrevet 12. november 2009 he he "føler" med deg. har selv to gutter og har også et bittelite håp om at neste er jente (men det er nok en gutt til skal du se).... Noen endring i dette svangerskapet sammenlignet med de to andre?
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #3 Skrevet 12. november 2009 Når unga kommer i puberteten skal du se at du priser deg lykkelig over å ha gutter fremfor jenter;) Lykke til i svangerskapet:)
Luna har født. Skrevet 12. november 2009 #4 Skrevet 12. november 2009 Så heldig du er !! Selv har jeg to kjekke gutter og ønsker gjerne en gutt til velkommen Gutter er supre
Gjest Skrevet 12. november 2009 #5 Skrevet 12. november 2009 Det er veldig kjekt med 3 gutter da om det er noen trøst :-) Skjønner likevel hvordan du har det, hadde det slik selv etter UL med nr 3. Kanskje du som med oss får et lite "jente-uhell"senere? ;-)
simba>>>3gutter Skrevet 12. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 12. november 2009 Det blir den siste, orker ikke flere svangerskap med hormoner og bekkenløsning.
Gjest Skrevet 12. november 2009 #7 Skrevet 12. november 2009 Vel, det sa jeg også, og wooooooops, der var det 4 stykk likevel ;-) Neida, man skal jo ikke prøve bare for å få et bestemt kjønn heller, og det er veldig kos med 3 gutter. Utrolig herlig å oppleve 3 barn av samme foreldre og samme kjønn som er sååååå utrolig ulike! Trodde vi hadde sett ytterpunktene med våres to eldste, men så kom nr 3 og dannet nok et ytterpunkt med å være helt ulik dem igjen.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #8 Skrevet 12. november 2009 Gratulerer! Her i huset er jeg eneste jenta også:-) Har forøvrig en kompis som har 4 døtre + kone, synes kanskje mer synd på han enn på meg selv:-)
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #9 Skrevet 12. november 2009 Gratulerer:-) Har 3 herlige gutter selv:-) Er noe eget med sånne små, søte deiligheter som en gang skal bli store, sterke menn! Kan liksom ikke se det for meg, hehe..
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #10 Skrevet 12. november 2009 Huff, kjiper'n!!! Bedre lykke neste gang:-)
simba>>>3gutter Skrevet 12. november 2009 Forfatter #11 Skrevet 12. november 2009 Det blir nok bra! slipper jo billig fra det. Har jo flere sekker med klær på loftet etter de to andre så jeg trenger ikke bruke så mye på klær og andre ting. Siden jeg har det meste fra før i guttefarger.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #12 Skrevet 12. november 2009 selvsagt blir det bra =) Men kjenner veldig godt til følelsen din.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #13 Skrevet 12. november 2009 Gratulerer. Men skjønner også følelsen... hadde den selv, MEN det går over, trust me! :-) Nå kunne jeg ikke tenke meg noe annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå