Gå til innhold

Ja, ja, da blir det gutt nr tre da.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde ett ørlite håp om ei jente, men nå viser det seg at sansyneligvis er en gutt i magen. Det bllir litt sjev kjønnsfordeling her i huset da, så det er godt at jeg har veto rett på det meste.:-)))))))))))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

he he "føler" med deg. har selv to gutter og har også et bittelite håp om at neste er jente (men det er nok en gutt til skal du se)....

Noen endring i dette svangerskapet sammenlignet med de to andre?

Skrevet

Når unga kommer i puberteten skal du se at du priser deg lykkelig over å ha gutter fremfor jenter;)

Lykke til i svangerskapet:)

Skrevet

Så heldig du er !!

Selv har jeg to kjekke gutter og ønsker gjerne en gutt til velkommen :)

Gutter er supre :):)

Skrevet

Det er veldig kjekt med 3 gutter da om det er noen trøst :-) Skjønner likevel hvordan du har det, hadde det slik selv etter UL med nr 3. Kanskje du som med oss får et lite "jente-uhell"senere? ;-)

Skrevet

Det blir den siste, orker ikke flere svangerskap med hormoner og bekkenløsning.

Skrevet

Vel, det sa jeg også, og wooooooops, der var det 4 stykk likevel ;-)

Neida, man skal jo ikke prøve bare for å få et bestemt kjønn heller, og det er veldig kos med 3 gutter. Utrolig herlig å oppleve 3 barn av samme foreldre og samme kjønn som er sååååå utrolig ulike! Trodde vi hadde sett ytterpunktene med våres to eldste, men så kom nr 3 og dannet nok et ytterpunkt med å være helt ulik dem igjen.

Skrevet

Gratulerer! Her i huset er jeg eneste jenta også:-)

Har forøvrig en kompis som har 4 døtre + kone, synes kanskje mer synd på han enn på meg selv:-)

Skrevet

Gratulerer:-)

Har 3 herlige gutter selv:-)

Er noe eget med sånne små, søte deiligheter som en gang skal bli store, sterke menn! Kan liksom ikke se det for meg, hehe..

Skrevet

Huff, kjiper'n!!!

Bedre lykke neste gang:-)

Skrevet

Det blir nok bra! slipper jo billig fra det. Har jo flere sekker med klær på loftet etter de to andre så jeg trenger ikke bruke så mye på klær og andre ting. Siden jeg har det meste fra før i guttefarger.

Skrevet

selvsagt blir det bra =)

Men kjenner veldig godt til følelsen din.

Skrevet

Gratulerer. Men skjønner også følelsen... hadde den selv, MEN det går over, trust me! :-) Nå kunne jeg ikke tenke meg noe annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...