Gå til innhold

101 dager igjen!!!! Flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tiden går fort, bare to dager så er jeg under 100 :-)

Jeg har en aktiv gutt i magen og synes det er helt fantastisk å kjenne så mye liv, men jeg har sagt til samboern at jeg kan vedde penger på at denne krabaten blir mer aktiv enn han vi har fra før.... :-) Blir spennende å se.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

104 dager igjen her...skulle ønske det var bare 4.

:))))

Skrevet

124 dager igjen her...ikke akurat klar til å være ferdig ennå, men synes plutselig det går litt sakte...

Ang. bevegelse i magen så har jeg to jenter fra før, første var helt bajas i magen...tror nesten ikke ho sov...i det hun kom ut var ho den roligste i hele verden...måtte vekkes når mammas pupper var fulle:-), andre var så rolig at jeg var på to ekstra ultralyder fordi jeg ikke kjente liv over dager...da ho kom ut hadde ho ikke noe behov for søvn...faktisk ikke i det hele tatt....:-). Så ut fra den erfaringen så tenker jeg bare "turn ivei, jo mer jo bedre, slit deg ut der inne og sov når du kommer ut:-)".

Skrevet

111 dager igjen! Men venter to så kan vel igrunnen korte ned litt til men.. Er nå uansett 111 dager igjen til termin :-)

Skrevet

156 dager igjen. Enda 8 uker til jeg kommer til 100 dager.

Skrevet

Jeg har også 101 dager igjen=) Tida har gått kjempefort så langt, og regner med det kommer til å fort framover også (har tida godt fylt opp med jobb og eksamenslesing utover). Har en gutt i magen og han gir fra seg masse bevegelser, artig!=)

Skrevet

Jepp, 101 dager igjen her og :D

Håper de går fortfort, og heldigvis går tia dør jul og jula det, så før man vet ordet av det er det bare 50 dager igjen ;)

Skrevet

Har igjen 117 dager igjen.....

Skrevet

96 dager<3 NÅ går det sakte......

Skrevet

Kommer diltende etter med 170 dager...

Skrevet

155 dager igjen her. Er i uke 18 og kjenner fortsatt ikke så veldig mye til mini i magen, men har heldigvis kjent noen småspark av og til... gleder meg til ny ul d. 25/11, da får vi forhåpentligvis se mini bedre, sist lå morkaka i veien og skygget litt.

Skrevet

jeg har ca 115 dager igjen...

og imorgen så bikker jeg over på Uke 24 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...