Gå til innhold

Er denne kjolen egnet for julebord?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er det jævligste jeg har sett..

Skrevet

Jeg hadde ikke valgt den for ett julebord,synes den var litt for vulgær egentlig...

Skrevet

Hvilken side er det snakk om da? Kommer bare inn på en hjemmeside jeg.

Skrevet

om du klarer å stå oppreist uten å skræve sånn med beina som ho gjør, og har en fin jakke over, så ja.

Skrevet

Smaken er som baken. Likte ikke kjolen (eller forhandleren), men synes ikke den er for vulgær vel og merke hvis du bytter ut de hudfargete strømpene med sorte.

Skrevet

Kommer bare inn på forsiden jeg.

Skrevet

Det er IKKE egnet til julebord, med mindre det er julebordet til Glamourmodell AS.

Kjolen er grei, bortsett fra den alt for høye splitten, som sender ut feil signaler.

Skrevet

Er det HI som snakker med seg selv? Ingen andre får jo opp linken.

Skrevet

dere må fjerne mellomrommene i linken

Skrevet

Det er ett mellomrm i linken,ta bort det når dere skal titte på linken

Skrevet

Mindre pen kjole. Litt russisk-hore aktig

Skrevet

Man må passe på at det ikke er mellomrom i noen av ordene når man har kopiert teksten. Jeg måtte fjerne mellomrom i "lange_ kjol er"

Skrevet

Får bare opp error jeg...har prøvd å fjerne mellom rommene

Skrevet

Sy igjen splitten omtrent en 30 cm, så kan du ha den på julebord med sjefen, men med den splitten så forteller den bare at du ikke klarer å skille mellom elegant og vulgær.

Skrevet

Jeg ville iallefall ikke gått i noe sånt på julebord. Den har alt for høy splitt, og ser ganske billig ut.

Skrevet

Fikk frem kjolen jeg. Var ikke så mange å velge mellom. Vil si du fint kan ha den på julebord. Bør da ikke være alt for konservativ i klesveien mener nå jeg, særlig ikke om du er ung og fin.

Den høye splitten blir ikke så høy om du lar være å skreve og heise opp kjolen slik som modellen. Dessuten minkiserer du effekten om du har sort strømpebukse, og da blir den heller ikke gjennomsiktig på samme måte. Det ser ikke fint ut med bare legger eller hudfarget strømpebukse under en sort selskapskjole så uansett.

Vær ikke så redd for å vise litt legger :-) Dessuten så var ikke resten av kjolen særlig utfordrende, ikke var den lav skjæring på over puppene og ikke var mage og rygg helt blottlagt.

Problemene kan vel heller knytte seg til stoffet, er det billig ekkel polyester kan kjolen snart se litt cheap tat aktig ut, og da spiller ikke fasongen særlig stor rolle. Men nå er det jo mørkt i de fleste kveldslokaler så det går sikkert veldig fint :-)

Have fun på julebordet!

Skrevet

Denne kjolen var ikke fin! Hvorfor i alle dager vil du gå på julebord utkledd som hore?

Skrevet

herlighet.... det er jo ikke horete.... det var flotte kjoler! =)

Skrevet

Forstår ikke hva som var gale med den kjolen. Fint brukes på julebord :)

Skrevet

Kjolen var da fin den, bare poseringen til modellen som eventuelt kan få den til å se "slutty" ut. Veldig fin kjole, og om du lar være å posere som en glamourmodell, så blir den ikke vulgær heller;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...