Gå til innhold

Middags forslag 12.11.09

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal lage ørretfile i dag.

Legger filène i en ildfast form, legger tomatskiver og litt løk over og kryddrer med fiskekrydder. Dæsj på litt margarin klatter over og legg folie over forma.

Stekes på 200gr i ca 30 min midt i ovenen.

Koker poteter og gulrøtter vedsidenav og lager en kald saus der jeg blander litt rømme, majones, sitron, sennep, sukker, salt og pepper.

Kjempegodt og enkelt:)

Skrevet

i dag skal vi ha kjedelig men enkel og god middag, veldig popt hos treåringen! stekte røkte kjøttpølser, potetmos, og amerikansk grønnsaksblanding :) med alles favorittsaus: ketchup!!! hihihi. skulle gjerne hatt ertestuing til men det glemte hu mor å kjøpe på butikken. :)

i går spiste vi krydrete laksefileter som jeg kjøpte i aluminiumsform på rema 1000, i den middag-til-under-hundrelappen serien, med poteter og gulrøtter og rømme. knallgodt, og så enkelt! (men jeg må si at det holdt ikke med 6-8 minutter som det sto på pakken, altså...jeg måtte la de stå i et kvarter! men det kan hende termostaten på ovnen min ikke er helt god, da...)

Skrevet

i dag skal vi også ha guttungens favoritt mat... røkt kjøttpølse:)

skal ha poteter, brun saus og snittbønnestuing ved siden av...

også skal vi ha sjokolademouse til dersert:)

Skrevet

Pølsegryte med mos til. Mye middagspølser ute å går i dag:) Nei orket bare ike noe avansert i dag...

Skrevet

Kylling og pasta, og sweet and sour saus. Masse proteiner, men også raske karbohydrater!

Skrevet

Bare meg og miniklumpen i dag, så vi gjør det enkelt. Stekt ris med gulrøtter, erter, skinke og egg. Veldig enkelt å lage og veldig barnevennlig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...