Cleary Skrevet 12. november 2009 #1 Skrevet 12. november 2009 Hvor langt på vei var dere før dere måtte bytt bukser :-)
Gjest Skrevet 12. november 2009 #2 Skrevet 12. november 2009 Er midt i uke 17 og passer fortsatt olabuksene mine. Men det varer vel ikke lenge før jeg må legge dem bakerst i skapet, sukk...
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #3 Skrevet 12. november 2009 Begynte med mammabukser som kan reguleres i siden rundt uke 16-17, men måtte legge vekk en god del av de minste buksene mine før den tid. Hadde heldigvis et par bukser som jeg vanligvis brukte belte til, som varte en stund lenger.
Raych Skrevet 12. november 2009 #4 Skrevet 12. november 2009 Gikk i mine egne jeans til jeg fødte omtrent, men hadde mammabukser i tillegg fra jeg var 7. mnd på vei. Magen min satt ganske langt oppe, pluss at jeg er lang i ryggen. Dessuten bruker jeg busker som sitter veldig lavt på hoftene, så disse kom under magen:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå