Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor langt på vei var dere før dere måtte bytt bukser :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er midt i uke 17 og passer fortsatt olabuksene mine. Men det varer vel ikke lenge før jeg må legge dem bakerst i skapet, sukk...;)

Skrevet

Begynte med mammabukser som kan reguleres i siden rundt uke 16-17, men måtte legge vekk en god del av de minste buksene mine før den tid.

Hadde heldigvis et par bukser som jeg vanligvis brukte belte til, som varte en stund lenger.

Skrevet

Gikk i mine egne jeans til jeg fødte omtrent, men hadde mammabukser i tillegg fra jeg var 7. mnd på vei.

 

Magen min satt ganske langt oppe, pluss at jeg er lang i ryggen. Dessuten bruker jeg busker som sitter veldig lavt på hoftene, så disse kom under magen:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...