Ilenna Skrevet 12. november 2009 #1 Skrevet 12. november 2009 Hei. Jeg lurer litt på hvordan det er å dra på konsert når man er gravid? Jeg har så lyst til å dra på Cumshots konsert i desember, hvis jeg selv orker. Jeg er da i uke 31. Hvis jeg drar så står jeg selvfølgelig ikke forran ved scena og slikt, men er det noen som vet hvordan barnet kan reagere på dette? De hører jo ting utenfor og hun har hørt mye høy og "hard" musikk allerede. Del erfaringer og kom med innspill!
Abracadabra Skrevet 12. november 2009 #2 Skrevet 12. november 2009 Dette spurte jeg jordmor om sist jeg var gravid, og hun sa at så lenge jeg ikke sto rett foran høyttalere eller midt i moshpit'en så burde det gå helt greit. Gutten vår har vært på WASP, Rolling Stones, Danko Jones, Iron Maiden, og hele Sweden Rock Festival 2006, +++...veeeeeldig mange konserter, mens han var i magen! (Iron Maiden seks dager før termin, hehe!) Så lenge du orker, og tar det rolig, så tror jeg ikke det er noe problem. Lyden blir jo dempet gjennom både hud og vann! Kos deg med Cumshots! Har hørt at den nye platen er råbra må vel somle meg til å høre den snart...
Gjest Skrevet 12. november 2009 #3 Skrevet 12. november 2009 Jeg var på bruce springsteen konsert da jeg var i 6mnd på vei. ingen problem me å dra så lenge du står litt unda
Fifrildi Skrevet 12. november 2009 #4 Skrevet 12. november 2009 Jeg og venninne var på Rammstein da hun var ca så langt på vei som deg. Vi stilte oss langt bak slik at hun ikke risikerte å bli albuet i magen eller noe og så slapp vi unna den verste heten fra flammekasterene Jeg har hatt med babyen i magen på Tori Amos konsert, men det var mye tidligere da. Viktig å gi ungene god musikksmak så tidlig som mulig.
Ilenna Skrevet 13. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. november 2009 Dette var jo godt å høre. Jeg har ikke fått hørt så mye på den nye skiva, men det jeg har hørt er råbra. Da blir det brått Valentourettes i desember også!
lille frø, mor til to Skrevet 13. november 2009 #6 Skrevet 13. november 2009 Jeg var på Madonnakonsert, men sto litt lenger bak. Tror den lille liker musikk. Men gjett om den skvetter når jeg starter isknuseren her hjemme!! Den liker den ikke, hele magen gjør et byks. Kos deg på konserten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå