Drømme Stress ned-mamma Skrevet 12. november 2009 #1 Skrevet 12. november 2009 El forventes i førsten på desember, og IKM blir rundt den 20'nde.. Hehe! Gjett om eg ska prøve å holde meg fra å teste til juleaften!!!!!!!!!! (hvis ikkje tanta dukker opp da!!) *og nå fikk eg heilt panikk over kor fort jula nærmer seg!!* Så morsom måned da..hihi..! Way to go, syklus! Ikm uke 51/52!! Tror eg setter meg på mandagen uke 52 eg..kjekkere å være førstemann i uka, enn sist!!
Gjest Skrevet 12. november 2009 #2 Skrevet 12. november 2009 Hei Drømme stress-less. Du er jo bare vidunderlig god;))) Synes du har så flotte innlegg. Jeg ønsker deg masse lykke til i PP,og måtte dette være siste TR på en laaaaaaaaaaaang stund,hihi.
optikerstudent88 Skrevet 12. november 2009 #3 Skrevet 12. november 2009 Så utrolig moro , tenk hvor gøy det hadde vært på julaften og greier Lykke til ! håper det skjer noe denne pp
snart ♥ Skrevet 12. november 2009 #4 Skrevet 12. november 2009 Jeg har også IKM i uke 52, ca 22 tror jeg... Satser på verdens fineste julegave til oss begge to! (Selv om jeg tviler på at jeg greier å vente helt til juleaften med å teste) Lykke til!
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 12. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 12. november 2009 Ohoo!! Tvile nok på at eg klarer å holde meg eg og da men..hehehe.. Trenger jo ikkje si noe før julaften til gubben i tilfelle.. Åh..tenk om eg kunne fått han til å elske jula like mye som meg (som en positiv test vil prestere...hvertfall denne jula...!! *sukk*) Hihi..nei, nå må eg gjøre meg ferdig her..huff. Svigermor kommer snart, og eg har fullstendig nerver!! Haha!
snart ♥ Skrevet 12. november 2009 #6 Skrevet 12. november 2009 Lykke til med svigermorbesøk, og julegave planlegging
spirehåp Skrevet 12. november 2009 #7 Skrevet 12. november 2009 hehehe da håper eg du får verdens beste julekalender!! :)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 12. november 2009 #8 Skrevet 12. november 2009 Hehehe, jeg kjenner ingen som kan skrive slik som deg, du er jo bare heeelt rååååå. Ler så jeg griiiner her!!!! Får håpe den siste luka sier GRAVIIIID det fortjener du så inderlig!! Du er bare herlig!!! Stooor klem snuppa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå