Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #1 Skrevet 12. november 2009 jeg har gått hjemme lenge. Er for tiden på rehabiliteringspenger da jeg går til behandling. Jeg har selv tatt initiativ til å få meg en praksisjobb mens jeg egentlig ikke må. Jeg har lyst til å gjøre noe.og få meg litt praksis! Men så stopper alt seg. Jeg Må ha bil for å rekke hjem og hente ungene mine i barnehagen før det stenger. Det er et stykke til den jobben.og det går ikke buss som passer. Men nå er det ingen som vil gi meg no billån uten at jeg har fast jobb..og jeg er stuck blir så utrolig trist! hadde gledet meg sånn til ¨gjøre noe. og så skal det ikke gå fordi jeg ikke får lån. Fikk svar fra ett sted om at jeg kunne søke sammen med en medsøker.men jeg har ingen som kan være det... Jeg er alene. så jeg må hente ungene mine selv også. har ingen andre til å gjøre det! Føler meg så utrolig ensom! ' *snufs*
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #2 Skrevet 12. november 2009 Jeg har vært i lignende situasjon, og lånte 30.000 til en billig men likevel trygg bil. Fikk ikke banklån, men fikk låne av foreldrene mine, og betalte beløpet tilbake over et år, 2000,- i mnd, litt ekstra ved feriepenger... Du kan jo finne en billigere bil enn det også... Hvis du ikke har noen som kan låne deg penger, eller signere sammen med deg i banken, så tror jeg jeg ville bestilt et kredittkort, hos remember eller en av alle de andre aktørene. Du kan få alt fra 10 til 30 tusen kroner i kreditt. Kjøp bilen, men betal ned så fort som mulig, det er veldig høye renter på det...
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #3 Skrevet 12. november 2009 Ta for all del IKKE opp et kredittkort så sant du ikke har muligheten til å tilbakebetale med en gang. Låner du 30.000, betaler du fort tilbake 60.000.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #4 Skrevet 12. november 2009 jeg har ikke mulighet å betale ned alt på en gang. ikke så mye penger man får på rehab.. og ingen familie å låne penger av heller. Jeg hadde i utgangspunktet tenkt meg en bil til 20-25. så jeg syns ikke jeg ber om så mye heller. men ingen som vil gi meg lån for det! HI
Kleint Skrevet 12. november 2009 #5 Skrevet 12. november 2009 Hadde du vært min venninne, skulle du med glede få lånt litt penger av meg. Er trist å lese innlegget ditt. Klem
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #7 Skrevet 12. november 2009 Du kan ikke jobbe kortere dager da? Bedriften har deg jo som gratis arbeidskraft, da bør det jo være greit at de tilpasser arbeidstiden sånn at du kan ta bussen?
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #8 Skrevet 12. november 2009 jeg skal jobbe korte dager! hver dag.men jeg skal liksom overlappe en som allerede jobber der. og kan ikke be de flytte arbeidstiden hans! Takk for gode ord! skulle gjerne hatt ei venninne som deg:) HI
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #9 Skrevet 12. november 2009 har vært i banken min. og søkt på flere dyre lån på nettet. men flere skriver også at det ikke er vits å søke lån uten fast inntekt.. kommer meg visst ikke videre i livet jeg. enten må jeg jobbe,og gi opp hele behandlingen. eller gå i behandling og ikke jobbe. noe som heller ikke får meg videre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå