silje3 Skrevet 12. november 2009 #1 Skrevet 12. november 2009 Hvor lenge gikk det fra dere var til legen og legen søkte på plass for ul, til dere fikk brev i posten?????
Gjest Skrevet 12. november 2009 #2 Skrevet 12. november 2009 Jeg fikk aldri noe brev og i dag ringte jeg å purret. Er midt i uke 17 og fikk time til ul om 2 uker. Men ellers så virker det som om de fleste får brev om time ganske fort etter første kontroll hos lege.
silje3 Skrevet 12. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2009 var til legen for 1.5 uke siden og tenkte kanskje at det var snar t på tide å vente noe i posten
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 12. november 2009 #5 Skrevet 12. november 2009 ser det er fler som lurer her ja.. jeg var på første legetime sist svangerskap i uke 7, fikk inkallelse (altså tid til ordinær ul) uka etter... var hos legen uke 7 denne gangen også og har vært der 2-3 ganger tid, men fortsatt ikke fått inkallelse.. er i min 13ende uke nå,så synes det er på tide snart... men kan jo hendede har glemt det sånn som hos vinterflickan, så kan vøre greit og følge med litt selv, og ringe direkte til sykehuset hvid det drøyer for lenge... får håpe vi får det snart
Nikki 75 Skrevet 12. november 2009 #6 Skrevet 12. november 2009 Jeg tror det tok et par-tre uker før jeg fikk noe brev. Husker ikke helt, men fikk det i god tid før timen...
FrkBomst&Frø Skrevet 12. november 2009 #7 Skrevet 12. november 2009 et par-tre uker tror jeg her også, før vi fikk brevet. Også i god tid før timen, vi var hos jordmor første gang i uke 8-9 tror jeg, og vanlig er jo ha den ordinære ul i uke 17-19 Det kommer nok skal du se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå