Gå til innhold

(¯`°?.¸ Skravletråd for IKM uke 48 ¸.?°´¯)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne ikke finne et annet innlegg med denne overskrifta, så da prøver jeg ;-)

Jeg har foreløpig ikke hatt el, men hadde en del el.slim for første dag i går (sorry for detaljene). Av erfaring vet jeg at el kan ventes innen 2-4 dager. Regner derfor med at i slutten av uke 48 vil jeg få min IKM.

Er nå i gang med 2. pp etter sa den 9.okt. November har vært en god måned for meg før, eldstemann hos oss ble unnfanget november i 2002. ;-)

Krysser fingre for at dette blir en god måned både for dere og for meg

;-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei..

Helt ny her jeg da, men oppfatter at dere har mye støtte i hverandre her i pp deres.

Har hatt en del SA, pluss en tidlig fødsel, hvor gullet levde i 3 uker, og døde av en infeksjon ;(

Ønsker og prøve igjen, og håper det kan gå bra denne gang...

Venter IKM i uke 48, da jeg har en 35 dagers syklus :(

Håper for dere at November også blir en god mnd denne gang :)

Skrevet

IKM 27/11 så forhåpentligvis EL i dag...

Håper virkelig at vi får det til denne mnd. SA i juni, skulle hatt termin i desember....

Skrevet

Krysser fingre for at alle får en god måned denne gang - klem

Har ikke vært så stor "pågang" på dette innlegget. Er det ikke så mange der ute med IKM i uke 48 tro?

Skrevet

Det kommer seg nok når det nærmer seg IKM og vi begynner å kjenne etter symptomene... hehe...

Lykke til

Skrevet

Jeg har letet og letet, men kunne ikke finne noen innlegg med IKM uke 48! Så bra at du fikset et:)

Trodde jeg hadde IKM i uke 47, men tok en EL-test denne uken bare for nysgjerrighetens skyld, og den ble sterk positiv! Dagen etter ble den også det. Så da rekner jeg med at jeg har hatt litt senere EL denne syklusen.

Får bare håpe det går denne gangen! Har en god følelse på det, men.. Vet jo hvordan kroppen kan tulle litt når man ønsker det så sterkt. Mistet i MA nå i august, skulle egentlig vært 13+0 dagen det ble oppdaget. Skulle egentlig vært 26+0 i dag, med termin i februar.

Skrevet

Hei hei , joiner her jeg om det er ok? så få som har IKM uke 49 at det ikke blir noe greie på tråden :) Har en god følelse for denne pp så det blir veldig spennende. Lykke til !

Skrevet

Jeg lagde en ikm liste til oss:) Jeg fant ingen å skrive meg på.

Jeg er 6dpo og kjenner murringer, tisser mer og er sykt humørsyk!

Deres symptomer?

Skrevet

Hei.

Jeg titter innom her jeg. Var sikker på at jeg hadde IKM rundt den 13. Men etter 6 negative tester og ingen TR må jeg innse at EL antakeligvis var forsinket. Det føltes som jeg hadde EL forrige søndag/mandag, men trodde ikke noe på det da ettersom jeg hadde ventet IKM på fredag. Torsdag og fredag tok jeg CB+ tester, og de ble svakt positive etter noen timer, men resten av testene har bare vært blendahvite.

Brystene mine er litt ømme og føles litt større (rart egentlig), og brystvortene er litt ømmere. Ellers så er det ingen symptomer å spore. Tisser jo veldig ofte, men det er ikke uvanlig.

UVI murringer, men de kommer og går.

Jeg har dessverre ikke så stor tro på at ting har gått vår vei, da vi ikke orket å ha sex mer enn en gang på begynnelse av forrige uke :(

Men jeg nekter å gi opp håpet selv om troen mangler ;)

Skrevet

Ser ut til at jeg må bytte IKMuke til uke 49. Jeg forventet el i helga, men ingen temp.økning har vist seg, så tydeligvis er el seinere ute her i gården også.

Har hatt masse el slim + masse el-vondt søndagen, men siden jeg ikke har hatt tempøkning kan det hende at kroppen ikke klarte å "slippe" egget.

Måtte ta en del ibux tidligere i syklusen (pga trekkning av en tann). Som kjent kan ibux tulle med systemet, mulig at det er det som har skjedd.

Jeg får bare krysse fingre for at det blir "lagt et egg" seinere i uka!

Lykke til dere andre ;-)

Skrevet

Melder meg litt pesimistisk inn her jeg også. Har det klaffet denne pp så vet ikke jeg altså!!!

Har alltid lange sykluser og skuffelsen var derfor stor da jeg på dag 17 satt med positiv el test og en samboer i Bergen :( Fikk kost oss litt før han dro (3 dager før el) og dagen etter el, men likevel... sukk

Jaja, kanskje forrandring fryder? Har jo ikke klaffet når vi har hatt sex hver dag rundt el heller. hehe

Lykke til alle sammen :) Dagene frem til IKM er vel like trege for oss alle.

Skrevet

Dytter tråden vår opp fra side 6! Er det bare meg eller er BIM nesten dødt for tiden? Nå som det er så trist og mørkt ute.

Her er IKM til fredag. Ingen tegn, så er ikke veldig optismistisk. Tok en test i dag tidlig også og den var selvfølgelig blendahvit :(

Hvordan går det med dere andre uke 48 jentene?

Skrevet

Halloen! har også IKM denne uken fredag el. lørdag. Tiden fra el til nå har vært helt merkelig, og jeg har "tusenvis" av gravide-symptomer, og av en slik type at jeg ikke pleier å ha nettopp slike symptomer i en vanlig PMS periode. har laget egen tråd om dette.

Det som plager meg mest er oppblåst mage full av luft. Gjør direkte fysisk vondt å eksistere, har gått opp en str. i bukse, og må ærlig innrømme jeg virkelig vil lure på hva dette er, om tante rød kommer som vanlig. Da blir det vel en legesjekk, for slik orker jeg ikke å ha det i lengden...

Vel, vel, håper denne uka går fort, så vi får raskt svar, jenter!

Skrevet

Jeg har IKM i dag. Mensen har ikke komt enda, men jeg tør ikke ha så store forhåpninger. Har hatt mye mensmurringer og ikke minst vondt i korsryggen med stråling nedover høyre låret i over en uke. Mensmurringene begynte allerede bare noen dager etter at jeg hadde EL-smerter. Vondt i korsryggen har jeg hatt i 6 dager nå. Bruker vanligvis ikke å ha menssmerter før den dagen jeg får mensen, og da er det vondt! Nå kjennes det ut som jeg skal få mensen i hvert øyeblikk. Er litt spent kan du si. Krysser fingrene for oss alle som venter på IKM denne uka:)

Skrevet

Spennende å høre hvilke symptomer dere har!:)

Jeg har IKM i morgen, så er veldig spent nå...håper virkelig at tr holder seg unna! har ikke prøvd så lenge, men siste mnd har vi for første gang vært aktive prøvere, med el-test og greier...litt utålmodig da jeg har et barn fra før av, og da ble jeg gravid med en gang jeg sluttet på p-pillen!

Går selvfølgelig å kjenner litt på symptomer, men har vel egentlig ingen helt klare...men kjenner en del murringer i magen, litt småkvalm til tider og utrolig god luktesans! hehe...rare greier..:)

Krysser fingrene for oss alle og gleder meg til å se oppdateringer!:)

Skrevet

Så moro med så mange symptomer :) Her kom TR i dag i dag, men det er helt greit, for hadde ikke forventet noe annet denne pp.

Satser på en superflott julegave i stede.

Lykke, lykke til til dere alle sammen!

Skrevet

her ble testen positiv=)

svak på søndag ,sterkere på mandag og sterk idag=) ikm til torsdag...

symptomer; støl i det ene låret....på søndag og mandag, og det var det!!!

slenger fra meg litt babystøv....

kommer dere etter?

Skrevet

Gratulerer så masse trekløver!!:):)

Selv har jeg fått negativ test i dag....:( ...MEN, tr har ikke dukket opp som den skulle i dag, og jeg har vanligvis stabil syklus, så har ikke mistet håpet helt!

Håper på mange gravide i løpet av uka!!

Skrevet

Negativ her og:( Følte meg skikkelig gravid! Men ikm er fredag så håper fremdeles!

Skrevet

Hvis du ikke har ikm før fredag er det jo veldig tidlig enda, så det er absolutt ingen grunn til å gi opp enda!:)

Skrevet

Wæææææ!

Har IKM til fredag og tempen har falt... som vanlig. Det skulle jo bety at TR er rett rundt hjørnet. Testet mandag og den var negativ. Har vært skikkelig kvalm i 2 dager nå, spesielt på morningen og sliten og slapp. Dette kan fint forklares med ekstremt stress på jobben, men tok nå hvertfall en billigtest i dag tidlig også 2 dager før IKM. I 6 mndr har jeg fått helt blendahvite tester så satt helt i sjokk da jeg kunne skimte to streker... Den er super super svak og man må titte litt etter, men ingen tvil om hvor strek nr. 2 skal være for å si det sånn. Den kom med en gang, altså innen tidsfristen, men umulig å se om den er grå eller rosa.. ahhhh... Tørr ikke håpe for mye - har jo lest om flere som har fått skyggestreker. Noen som har peiling på slike skyggestreker - høres dette ut som det?

Blir nok en ny test i morgen ;)

Skrevet

Oy,så spennende!! har desverre ikke peiling på skyggestreker, men krysser fingrene for deg!!:):)

Skrevet

Jeg har IKM på søndag, men har ingen forventninger om graviditet nå... har den siste tiden vært så babysyk at jeg har følt meg "gravid" hver mnd jeg... hehe... mye rart man kan lure seg selv til å tro... og vi har ikke begynt prøvingen for fullt enda en gang... hehe...

men snart håper jeg å være i full gang med prøvingen..da blir det kanskje litt mer spennende og! ;)

Skrevet

Gratulerer så mye trekløver!!! Grabber til meg alt babystøvet jeg klarer og håper det er noe på gang her også :)

Skrevet

Ikm på fredag, er syk etter å teste, men ha bestemt meg for å vente til helgen. Mensmurringer i dag, men det kan jo likegjerne bety at TR er på vei... Synes det er slitsomt å gå slik å vente måned etter måned... Håper virkelig spiren sitter snart.

Lykke til til alle, både de med pos test og de som fortsatt venter i spenning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...