LilleDachs Skrevet 12. november 2009 #1 Skrevet 12. november 2009 Om man kan kalle en piercing praktisk Nå har jeg en ring, den jeg fikk på da jeg tok piercingen. Synes den er veldig grei å ha i, den snurrer jo bare om jeg kommer ani den. Hadde ring i nesen også, men byttet til dobb nå som reken skal plukke på alt. Synes ikke den er like grei å ha i. Har sett på en bananabell nå som jeg fallt helt for, men er usikker på om ikke den blir litt mer sårbar nå som jeg bøyer meg 100 ganger om dager og bærer på en liten turbo jente. Så da spørr jeg dere som har prøvd begge deler- hva synes dere er det greieste?
Chris Cullen Skrevet 12. november 2009 #2 Skrevet 12. november 2009 banan! syntes det er finest også jeg da merker den ikke selv om jeg bøyer meg ørtenfjørten ganger.
Emma&Adrian Skrevet 12. november 2009 #3 Skrevet 12. november 2009 Jeg har sånn bøyd dobb,sikkert det dere kaller banan hehe. Hadde ring før,og må si jeg synes det ikke er like fint som banan. Adrian,lille tøysegutten,prøver og suge melk utav piercingen! Haha Er den ene puppen tom,så går han ned til navlen og leiter etter melk der,før han skjønner at han har kommet til feil plass
LilleDachs Skrevet 12. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. november 2009 Hehe... tidig. De finner på mye de små. Har sett en så kjempe artig marihøne-bananabell som jeg fikk så lyst på. Rund og fin i kantene så tror ikke den henger seg opp i alt mulig. Men må vente en stund til før jeg kan bytte mener jeg, bare 2 uker siden fikk den. Impuls-piercing, lol. Håper det går en stund før reken her oppdager navlepyten, gale nok at hun vil plukke på den i nesen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå