Gå til innhold

Er så spent!!


Groen

Anbefalte innlegg

16 dager igjen til termin og jeg er så spent! Kjenner den lilles føtter kommer nesten ut av magen, og det er så artig... Men jeg er begynt å bli utålmodig og gleder meg til å få se den lille prinsen og hvordan han ser ut. Har en jente på 2 1/2 fra før og spent på hennes reaksjon. OG det nærmer seg jul og alt er bare helt vidunderlig.. Gleder meg, gleder meg, gleder meg.

Håper alle som har termin nå i slutten av november slipper å gå så lenge over termin. Jeg gikk 13 dager over termin med min første, og "krever" egentlig at jeg får de tilbake denne gangen. Dvs at jeg skal føde om tre dager hehe... Ja, sikkert! Får det nok ikke som jeg vil.. Måtte få ut litt glede her, og til dere som kjenner frustrasjon; den som venter på noe godt venter aldri forgjeves!! Lykke til!!!:):):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Morsomt å lese hvordan du tenker! =) Har det sånn selv, tenker at han kan komme på lørdag for da tar han igjen for de 14 dagene broren kom for sent hehe =) Har termin samme dag som deg!

 

Lykke til!! Krysser fingrene for at ønske blir oppfylt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hikk 10 dager over termin med 1 mann, og ønsket skikkelig at babyen i magen skulle komme rundt 10 dager før denne gangen.. Ja for "å gjøre opp" som hun andre skrev her.. He he. Men nei, nå er det 1 uke til termin og babyen er fortsatt i magen den.

Ifølge jm så må man belage seg på å gå over 2 gang også om man gjorde det med første.. Kjedelig!

Vet h*n snart er ute, og at vi snart får hilse på h*n, men jeg vil møte h*n Nå! :-) Lykke til alle som føder nå fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...