Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #1 Skrevet 12. november 2009 Synes det er nydelig, MEN litt for sprekt i norge. Vi er begge etnisk norske.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #2 Skrevet 12. november 2009 Kommer litt an på etternavnet. Lucia Hansen, feks. høres jævla corny ut
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #3 Skrevet 12. november 2009 Pent navn, absolutt. Men i Norge tror jeg det blir for "rart". Dessuten er jeg enig i at det matcher dårlig med norske etternavn.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #4 Skrevet 12. november 2009 Tenker foreldre som ikke har peiling på navn, og bare tar noe for at ungen skal virke spesiell. Da funker Ingeborg like greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå