Gå til innhold

Ul viste tydelig gutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi såg både tissen og pungen..

Men er det likevel en mulighet for at det er feil?

Sikkert ikke..

Men må bare høre med dere andre om det er noen av dere som har opplevd det, men at det likevel kom ut en jente?

Er jo liten sjangs da.. Iom vi alle tydelig såg både tissen og pungen, han var ikke sjenert for å si det sånn, og JM tegnet konturene rundt kjønnet... ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulere med gutt!! Så artig:)!!

Skrevet

Har ikke hørt om det den veien nei. Når de ser gutt på UL så er det som regel det:)

Er du litt skuffet?

Skrevet

Gratulerer med gutt:) Hvilken uke er du i?

Skrevet

takk, takk :)

Er ikke skuffet nei, kjempeglad for en liten prins.. Er bare så utålmodig på alt.. så vil vite at d er helt sikkert og at d ik plutselig kommer en jente likevel lissom ;) Da kan jeg handle klær i blått og være sikker på at jeg kan bruke de ;)

Er i uke 21 nå :)

Skrevet

I går fortalte fysioterapauten min om en av sine pasienter, som hadde fått beskjed etter ul om at hun skulle få en kjempesvær gutt.

Ut kom en bitteliten jente.

Det er nok ikke ofte det skjer, men det hender de tar feil.

Skrevet

Jenter kan da fint gå i blått, om det skulle være feil, så tut og kjør:)

Skrevet

Huff, jeg håper ikke det.. Jeg fikk vite på ultralyd i uke 13, 18, 24, 32 og 36 at jeg venter gutt (mange ultralyd pga risikosvangerskap). De sa tilogmed at de kan se testiklene i pungen allerede og at det finnes ingen tvil. Det ER en gutt. Det var overlege i fosterdiagnostikk på riksen som sa det... alikevel går jeg rundt og "engster" meg litt for at det er jente i magen. Ikke fordi det hadde vært så ille, men fordi jeg liksom drømmer om den lille gutten min og kommer til å føle at jeg mister han litt om han er en jente. Bare tull, er klar over det, men sånn føler jeg det nå engang. Det andre er at jeg er litt redd for at mannen skal bli skuffet om det viser seg å være jente. Han er så stolt fordi vi venter gutt....

Men men, de minste av de minste bekymringer, men jeg tror nok at sjansen er stor for at vi begge venter gutt, hi:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...