Musemor med tre søte små Skrevet 12. november 2009 #1 Skrevet 12. november 2009 Jeg har en fastlege på legekontoret ca 500 m fra der jeg bor. Er ekstremt fornøyd med henne. Problemet er at hun slutter og flytter til et annet legekontor 4 km unna. På den ene siden er det veldig praktisk å har legen så nære, men på den andre siden så har jeg veldig lyst til å beholde henne........
Gjest Skrevet 12. november 2009 #2 Skrevet 12. november 2009 4km er ikke så langt. Her er nærmeste lege 1mil unna og rundt 2mil til legevakt. Jeg hadde beholdt henne jeg.
Gjest Sekretøsa Skrevet 12. november 2009 #3 Skrevet 12. november 2009 Det er alfa omega med en god fastlege, så jeg ville nok beholdt henne. Selv flytter vi 3 mil snart, men jeg beholder legen min her enn så lenge
Gjest Skrevet 12. november 2009 #4 Skrevet 12. november 2009 Jeg hadde beholdt henne. 4 km er ikke langt, så der hadde jeg ikke vært i tvil engang. Jeg har legen min en mil unna, rett og slett fordi jeg er så fornøyd der. Jeg synes det er mye viktigere å ha en lege man stoler på og kan være åpen og fortrolig med enn en lege som har kontor nedi gata ;-)
olla Skrevet 12. november 2009 #5 Skrevet 12. november 2009 beholdt, jeg kjører 6 km for å komme til min, selv om jeg kunne byttet til 300 meter fra huset, jeg har aldri vært i tvil!! Prøv litt da, og så heller bytter du om du synst det er stress.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå