Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 12. november 2009 #1 Skrevet 12. november 2009 Er gravid med nr 2 og det blir ca 14-15 mnd mellom barna. Trenger sikkert søskenvogn for å kunne hente i barnehagen etc. Synes denne vogna ser veldig bra ut siden den har egen hardbag til babyen som kan vendes mot deg og separate kalesjer. Noen med erfaring? Hvordan er den på vinterføre og hvor stor plass tar den i bilen? Takk for svar :-)
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 12. november 2009 Forfatter #2 Skrevet 12. november 2009 dytt :-)
YoMomma Skrevet 12. november 2009 #3 Skrevet 12. november 2009 Går og snuser litt på denne jeg også.. Den ser veldig bra ut, og den har fått nokså bra kommentarer på barnevognguiden.no. http://www.barnevognguiden.no/easywalker/easywalker-duowalker-sky.html
Gjest Skrevet 12. november 2009 #4 Skrevet 12. november 2009 Jeg har den til mine gutter som det er 13,5 mnd mellom. Den er knallgod:-) Tar liten plass i bilen, og er veldig enkel å slå opp og legge sammen. Baggen er ganske lang til å være tvillingvogn. Jeg syntes også det var så greit å kunne ha babyen mot meg, da kommer ikke storebror til så han får ikke forstyrret han:-) Veldig god å trille, og utrolig lett:-) Men kjøp 09 modellen, mye smådill som er forbedret:-)
Randine + 2 små Skrevet 12. november 2009 #5 Skrevet 12. november 2009 Veldig fornøyd!! Sant som en tidligere her nevnte at 2009-modellen har noen nye ting, blant annet en slags solskjerm som kan dras ekstra ned på kalesjen.
nettie med 4 små Skrevet 12. november 2009 #6 Skrevet 12. november 2009 Super fornøyd med vogna:o) har 16 mnd mellom mine, minstemann ble født i november og var veldig fornøyd med den på vinteren. Som de andre sier, den nyeste modellen har noen snasne detaljer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå