Ladycaliente Skrevet 12. november 2009 #1 Skrevet 12. november 2009 Blir litt over 1,5 år mellom mine. Har en emmaljunga scooter til jenta mi og så har jeg kjøpt en brukt carena doubleswing (tvillingvogn) siden vesla er så glad i å sitte i vogn. Men så lurer jeg på om det er praktisk å kjøpe en enkel vogn til den nyfødte også? Hva har dere?
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 12. november 2009 #2 Skrevet 12. november 2009 Vi var veldig glade for å ha kjøpt en egen vogn til babyen også i tillegg til søskenvogna. Med forrige så var det akkurat to år i mellom og vi hadde en Carena Double Swing og en Brio Sing vogn. Fornøyd med begge to. Brukte søskenvogna mye når jeg var alene med ungene på dagtid, for da gikk jeg en del lange turer. Også brukte vi singelvogna mye når pappaen var med som f.eks. kjøpesenter, på besøk hos folk, på hytta, små byturer osv. Vi kommer til å bruke begge vognene om igjen nå som det vil være 1,5 år mellom nr.2 og nr.3.
fia08 Skrevet 12. november 2009 #3 Skrevet 12. november 2009 Nå har ikke jeg noen erfaring ennå for jeg er fortsatt gravid. Blir 1.5 år mellom her også. Vi har en tfk til eldstemann som hun fortsatt kommer til å bruke (mest til og fra barnehage + soving), har kjøpt en dobbel tfk og kommer til å kjøpe en brio go til babyen. I og med at eldste er i barnehage blir det mye bruk av enkeltvognene hver for seg, men er jo også fint å ha muligheten til å ha begge i samme vogn når vi skal på helgeturer og sånn. Sånn tenker vi iallefall. =)
Gjest Skrevet 12. november 2009 #4 Skrevet 12. november 2009 jeg hadde egen vogn til minsten å tvillingvogn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå