Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #1 Skrevet 12. november 2009 Forstår ikkje korleis ein kan prioritere seg selv hele tiden. Når alle tre barna var født var de i utlandet. Såg de ikke før 1-3 mnd etterpå. Frå juni til nov har de vært på besøk 2 ganger. det er 2,5 mil mellom oss. Den ene gangen da gutten min på 8 hadde bursdag. De har passet barna, men da må vi dra på besøk til dem. Er jeg rar som blir såret? Når jeg blir bestemor? vil jeg bli super tussete og kommer til å reise til new york om de bor der for å passe barna og prioritere å vere tilstede ved fødsler og i tiden etterpå. Forstår ikkje at de ikkje fortår at denne tiden kommer aldri igjen. De kan ikke forvente at barnebarna stiller opp for dem senere når de ikke har skapt noe godt forhold da barnebarna var små. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHVÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ jeg er så frustrert og skuffa i dag. Ringte nettopp for å få litt hjelp og det gjør jeg sjelden. Frisør, møter, kafe med venninder, selv om hun er pensjonist. Ene datteren er hjemme pga litt snørrete og tenkte kanskje at hun kunne vere litt sammen med bestemor, men alt er så vanskelig. takk for at det finnes et slik forum så jeg får det ut..................
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå