lita78ღ Skrevet 12. november 2009 #1 Skrevet 12. november 2009 Min lille pode på snart 6mnd er skikkelig smokkegutt. Han trenger den ikke hele tida på dagen lenger, men på natta våkner han ofte da smokken ikke sitter der den skal... Ganske fortvilende, da han ellers ville ha sovet hele natta gjennom. Enkelte netter gjør jeg ikke annet enn å stappe smokk! (føles det som..) Han er ikke sulten, sovner igjen så fort smokken er på plass, veldig fornøyd. Må vi ha "smokkavvenning" eller ordner dette seg selv?? (det må nevnes at natta i natt gikk veldig bra, smokken satt ikke i da jeg la meg og han ga ikke lyd fra seg før 5tida. Men disse go-nettene er desverre unntaket...)
Mamma til gutt 05 Skrevet 12. november 2009 #2 Skrevet 12. november 2009 Hadde samme problemet her når gutten var liten, løste det med å ha mange sutter i senga, sånn at han altid fant en :-)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 12. november 2009 #3 Skrevet 12. november 2009 Vil tippe det løser seg litt etterhvert når han klarer å putte i smokken selv. Plutt er et par mnd eldre og han finner den selv (med få unntak, jeg trenger ikke opp om natta lenger, men løper av og til opp på kvelden før vi voksne legger oss).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå