Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #1 Skrevet 12. november 2009 vel saken er den.... jeg og min kjære har ikke vært sammen så lenge,og nå nærmer julen seg,og da kommer diskusjon rundt gaver opp... jeg har sagt jeg helst vil at vi ikke skal kjøpe gave til hverandre,men han gjerne vil... jeg skjønner ikke hvorfor det er så viktig,og han skjønner ikke meg.... hva hadde dere gjort?
Gjest sug lut Skrevet 12. november 2009 #2 Skrevet 12. november 2009 Hvorfor ikke? Meningsløst. Hva er problemet med å gi hverandre gaver - at det er jul? For du ville antakelig ikke nektet ham å gi deg en oppmerksomhet resten av året?
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #3 Skrevet 12. november 2009 Kommer jo selvfølgelig an på grunnen til at du ikke ønsker å kjøpe gave. Tenker at det er greit du sier hvorfor han vil og du ikke vil, så er det enkelere å komme med et svar...
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #4 Skrevet 12. november 2009 Gi han et gavekort på erotisk massajse.. (koster så lite) Du har gitt, han har gitt og dere får begge..
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #5 Skrevet 12. november 2009 Ikke gi julegaver til hverandre? Er ikke det litt stusslig? Jeg elsker å gi gaver og å få gaver:)
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #6 Skrevet 12. november 2009 ok ser jeg må forklare litt mer her.... jeg liker ikke å få gaver pga vonde minner fra fortida.... og liker heller ikke at noen gir meg noe. dette handler om vonde greier,dårlige forhold osv... hele den gave greia gjør meg litt sånnn.... det blir for mye..... alt dette vet han... han skjønner meg bare ikke og sier han vil gi meg en gave fordi han elsker meg.... men jeg synes det blir vanskelig.... og det er vanskelig for han å la være.... hi
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #7 Skrevet 12. november 2009 Hva med at dere sammen kjøper en fellesgave til hverandre? Om dere sammen kjøper teaterbiletter, en reise eller for eksempel et telt. Noe dere kunne ha glede av som par. Det kunne kansje tilfredstille dere begge.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #8 Skrevet 12. november 2009 ja jeg har foreslått dette-..... men vet ikke om det er helt det han vil .... han vil visst gjerne gi den gaven.... hi
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #9 Skrevet 12. november 2009 Je henger meg på det siste forslaget.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #10 Skrevet 12. november 2009 Stakkars mann da, nå synes jeg du er veldig egoistisk. Hallo det er en julegave det er snakk om. Hvis du får traumer av det så synes jeg du bør ta tak i deg selv. Det må jo være forferdelig slitsomt for han at du ikke kan ta imot gaver eller ros forøvrig og da sikkert. Ville oppsøkt psykolog i dag på flekken og fått hjelp før kjæresten din stikker med halen mellom beina. Har forståelse for at mennesker kan ha psykiske problemer men da må man ta fatt i det og ikke bare unngå problemet. Litt krass nå men mener hvert ord
Anne-B. Skrevet 12. november 2009 #11 Skrevet 12. november 2009 Da må du slutte å leve i fortida, og gå videre. Det er vanlig å gi gaver for å vise hva slags relasjon man har til hverandre, og ved å ikke akseptere en gave fra ham, benekter du også kjæresterelasjonen. Jeg hadde avtalt en sum man skulle handle for, evt. satt opp en liste over ting man ønsker seg. Det gjør vi her i huset, så får vi det vi vil ha, og den andre slipper å tenke på om man har truffet riktig med gaven.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #12 Skrevet 12. november 2009 Er det ingen ellers i familien eller vennegjengen din som gir deg gaver og får gaver tilbake? I så fall skjønner jeg deg... Hvis du både gir og får gaver til jul så håper jeg virkelig du vil inkludere kjæresten din i tradisjonen, det er vondt å bli holdt utenfor og forskjellsbehandlet...
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #13 Skrevet 12. november 2009 det med gaver er ett sårt punkt ja.... sånn at jeg vil helst glemme hele jula og våkne etter nyttår.... hi og ikke mange gaver fra andre heller nei
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #14 Skrevet 12. november 2009 vel... jeg har ikke noen psykiske problemer jeg vet om....
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #15 Skrevet 12. november 2009 Du har jo et stort psykisk problem hvis du ikke takler å få gaver til jul
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #16 Skrevet 12. november 2009 gutten din må være stokk dum som er sammen med deg
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #17 Skrevet 12. november 2009 det er jeg enig i..... han fortjener noe bedre enn dette.... håper han leser denne tråden og innser hvordan du er
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #18 Skrevet 12. november 2009 Ingen er stokk dumme her men noen har et problem som de må ta fatt i
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #19 Skrevet 12. november 2009 håper han gir henne ett gavekort hos psykolog...
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #20 Skrevet 12. november 2009 han har lest denne tråden nå.... typen min altså... hi
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #22 Skrevet 12. november 2009 Hvorfor er ike typen din på jobb?
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #24 Skrevet 12. november 2009 han er på jobb.... han sitter på nettet på jobb
Kleint Skrevet 12. november 2009 #25 Skrevet 12. november 2009 Vi kjøper ikke gaver til hverandre. Kjøper heller noe til hjemmet, eller noe vi ønsker oss sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå