Gå til innhold

Navn


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har begynt å tenke på det, har 10-12 navn skrevet ned i en bok...men synes det er kjempevanskelig!!! Tror kanskje vi må se henne før vi bestemmer oss.

 

Forslag til fine jentenavn? Anyone...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, nei.. ikke minn meg på det! Har bare skjøvet det foran meg hittil - mye fordi vi ikke vet kjønn, og dermed ikke får vite det før h*n kommer! Liker overhodet ikke tanken på å måtte ha klart BÅDE jentenavn og guttenavn innen den tid, ALTfor kort til.... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff... dette har det vært mye frem og tilbake på her i huset... han vil ikke ha noe jeg liker og motsatt... meen, vi har ihvertfall funnet ett guttenavn begge liker... så vi bare håper det passer til lille beibissen i magen... vi holder det hemmelig for venner å familie, så vi har muligheter til å ombestemme oss etter fødsel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang vi fikk barn, visste vi ikke kjønnet. Hadde bortimot 10 jentenavn vi begge likte, men bare ett guttenavn vi var enige om. Ble da ei jente - etter å ha møtt henne, endte hun opp med et navn vi ikke engang hadde tenkt på i forkant. Nå venter vi en gutt, og har egentlig ikke kommet på noe annet alternativ til guttenavn enn det ene vi hadde klart sist. Får se når vi blir kjent med ham hva det blir til - holder det litt åpent ennå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har jentenavnet klart, om det blir en jente blir hun oppkalt etter oss begge to, et navn vi kom på for flere år siden....

 

Men så spørs det da, om denne jentebabyen har funnet veien inn i magen min eller om det blir en gutt. Vi har ikke helt orket å tenke på så mye guttenavn, vi tenkte å ta en 3D ultralyd i håp om å se kjønnet først...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallais!;))

Jeg har en sønn fra tdiligere forhold som er 9,5år,og heter Albert,og nå er jeg gravid med min kjære forlovede- og samboer,og vi får en sønn som skal hete Amandus!!

Er veldig stolt av å ha funnet frem begge navnene!!!! <3 <3 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...