Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #1 Skrevet 12. november 2009 Nå er det nok!!! Jeg vil ikke mer, jeg sier opp stillingen min med umidelbar virkning!! Problemmer, komplikajsoner og generelt gnåling er herved bedt om å take a hike.. JEG GIDDER IKKE MER!!!! knurrrrr!!! Stakkars meg som må takle alt dettte, jeg blir GAL!!! Jeg vil ha frisk mann, friske barn og en hel skitthaug med energi, dessuten vil jeg ha en bare helt vanlig hverdag!!! Er det mulig at så mye dritt skal komme på en jævla gang, føler at jeg deltar i en konkuranse hvor noen tester meg for å se når jeg knekker, men nå sier jeg opp.. ORKER IKKE MER!!! ( deilig å ha dib å syte på, det er sikkert noen som har det verre enn oss uansett... )
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #2 Skrevet 12. november 2009 Hehe :-) Unnskyld at jeg ler, men det var så morsomt skrevet ;-) Uff, det er ikke noe moro å føle at alt går en i mot. Men som du sier, det er alltid noen som har det verre. Håper du får det bedre snart, og at mann og barn blir friske. Klem fra meg :-)
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #3 Skrevet 12. november 2009 Ja, dette er DIb, man velter seg i andres ulykke ;P ( det er jo flott at jeg også kan gjøre det) Ærlig talt så er nok verden i mot meg og jeg skal SKAL SKAL vinne denne gangen også.. Fordi jeg alltid vinner koste hva det koste vil fordi jeg er best!!! Å neida, dette er ikke en underdrivelse av sannheten, eller en eller annen fåfengt måte å psyke meg opp på DETTE er sannheten... Takk for klem og oppmuntring... *hente rustning og mitraljøse AAANNNNNGRRRRIIIIIP*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå