Gå til innhold

Er jeg hysterisk???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om jeg ringer til jordmora mi og hører om jeg kan komme en liten tur til henne bare for å høre hjertelyden til gutten min??? Pga eg er i den situasjonen at jeg er i uke 23 og har enda ikke kjent noe særlige bevegelser, men litt av grunnen er at eg har litt ekstra rundt magen fra før og at morkaken ligger visst også på fremsiden!! Så eg har bare lyst å høre hjertelyden for å få vite at han har det greit.... teit og hysterisk eller????? Men har kjent litt sånn småbobling til tider altså!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ikke du er hysterisk da, hadde sikkert gjort det samme jeg.

Min jordmor sa til meg at jeg bare skulle ringe om det var noe jeg lurte på. Jeg var hos jordmor forrige uke (jeg er uke 15) og hun fant ikke fosterlyden så hun gav meg time igjen om ett par uker så jeg ikke skulle være så engstelig.

Skrevet

Jeg skjønner deg veldig godt jeg. Hvis det hadde vært opp til meg kunne jeg gått til jordmor hver uke for å sjekke om alt var ok:)

Skrevet

Jeg har vurdert det samme, men har begynt å kjenne liv de siste dagene.

Synes det er helt greit å spørre om det, klart man blir litt urolig når "alle andre" merker mye mer...

Skrevet

Jeg synes ikke du er hysterisk i det hele tatt.

Jeg har mer enn bare litt ekstra rundt magen, og har morkake liggende forran helt øverst. Likevel har jeg kjent klare og tydelige spark siden uke 21 og har nå i litt over en uke kjent daglige spark fra utsiden.. er 24+4 nå.

Vi er alle forskjellige, så det er helt sikkert ikke noe galt siden du kjenner bevegelse, men er jo veldig betryggende å sjekke om alt er ok!!

Ta deg en tur til jordmor du, hu kommer sikkert til å få den til å roe deg ned med en gang :-)

Skrevet

Du er ikke hysterisk. Alt er sikkert i skjønneste orden, men hvis du føler for å høre hjertelyden så synes jeg du skal ringe jordmora i dag. Hun får sikkert ofte telefoner fra gravide som vil inn til en ekstra sjekk.

Skrevet

Jeg fikk beskjed om å ringe hvis jeg hadde behov for å høre hjertelyden. Skulle ikke gå hjemme og engste meg sa hun :)

Så jeg ville ringt!

Har en doppler her hjemme jeg da, da kan jeg høre hjertelyden selv hvis jeg trenger å berolige meg selv. Kjøpte den på ebay for 220kr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...