Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #1 Skrevet 12. november 2009 Vaksiner og kumelk og høyspentledninger og jeg vet ikke hva.. Leste om én som holdt pusten når hun gikk forbi røykere! Dere må da ikke være så redde! Husk at våre foreldre og våre besteforeldre er blant de mennesker som har levd lengst i verdenshistorien. MED vaksiner og kumelk og høyspentledninger og røykende foreldre. Livet er ikke så farlig som dere tror! Menneskekroppen er ikke skjør. Tvert imot er den utrolig robust! Se bare hvilke forhold mennesket har levd under gjennom historien, og ikke bare har vi overlevd, vi har økt enormt i antall. Slapp av og nyt livet, venner! Det kommer til å gå bra.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #2 Skrevet 12. november 2009 Må ikke være så redde for å få svineinfluensa heller, sier nå jeg!!! Verdens måte å utrydde de syke og svake.
Tokatter_USA Skrevet 12. november 2009 #5 Skrevet 12. november 2009 Jeg regner med at du mener ANDRES syke og svake.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #7 Skrevet 12. november 2009 "verdens måte å utrydde de syke og svake" For et kynisk menneske du er. Tipper du ikke ville sagt det om du hadde barn selv med astma eller diabetes, som fint kunne levd et langt liv dersom de ikke døde av svineinfluensaen.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #9 Skrevet 12. november 2009 Er dere egentlig klar over hvor mange det er som dør av influensa hvert år? Noe må jo menneskene på jorda faktisk dø av. Vi lever ikke evig. Mener dere at vi skal leve helt til vi dør av alderdom, og DA dø av influensa som 100-åringer? Naturen er laget sånn i dyrenes verden at de syke og svake dør først. Det er ikke kynisk, men fakta. Dessverre. Trist, men veldig sant. Og jeg har ikke skapt naturen sånn.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #10 Skrevet 12. november 2009 Hvorfor er dere så redde for å diskutere sånne ting? Jeg har ikke tatt vaksinen selv, og heller ikke vaksinert barna mine. Vi har sannsynligvis hatt svineinfluensaen i huset, og heldigvis overlevd. Men det er da en kjennsgjerning at naturen ordner opp innimellom. Spør forskere om ikke dette er sant. Den sterkeste har alltid overlevd, både i menneske og -dyreverden.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #11 Skrevet 12. november 2009 Når man snakker om redsel, er jo årsaken til at folk er så opptatte av vaksinen, at media har skapt mye redsel gjennom propaganda.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #12 Skrevet 12. november 2009 De fleste som dør av influensa er gamle og syke, beklager med det synes jeg ikke er like trist, de har jo tross alt fått levd et langt liv. Skulle man tenkt slik du tenker burde man jo ikke finne opp medisin til noen syke, la alle syke dø og la oss andre leve i sorg resten av livet. Jess, ha et godt liv!!!
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #13 Skrevet 12. november 2009 Skal ikke mye til for å få deg sinna.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #15 Skrevet 12. november 2009 Så du synes ikke det er trist at gamle dør? Og du er ikke kynisk, men jeg er kynisk fordi jeg mener naturen tar seg av de svakeste? Jaja.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #16 Skrevet 12. november 2009 Å jeezzzzz, er så lei folk som ikke kan lese norsk. Jeg sa "ikke LIKE trist". Skaff deg briller. Klart det er trist om noen dør. Men jeg mener, og tror de fleste er enige i det, at det er TRISTERE når barn dør. Comprende?
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #17 Skrevet 12. november 2009 Ikke alt som er propaganda da. I dag døde en 30 åring fra Askim. 17 mennesker som vanligvis ville overlevd en influensa er nå døde i Norge. Stakkars pårørende.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #18 Skrevet 12. november 2009 Og den 30-åringen tilhørte risikogruppen som meste sannsynlig ville også ha sliti max om det var vanlig sesong influensa...
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #19 Skrevet 12. november 2009 Det er ikke sant. Bare to av de som har dødd av svineinfluensa i var ikke i rissikogruppe. Flere av de døde var så svekket av andre sykdommer fra før at det er usikkert om de døde av influensaen eller om de ville død uansett.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #20 Skrevet 12. november 2009 Jeg sa ikke at det var 17 utenfor risikogruppa da.... Men selv de som er astmatikere og diabetikere dør ikke av vanlig sesoninfluensa, det skal nok mer til. Det er DU som er uinformert hvis du tror alle disse menneskene var svekket av andre sykdommer. Hun som var gravid hadde feks ingen andre underliggende sykdommer. Gravide i Norge dør ikke av sesonginfluensa. Tenk deg om før du sprer frykt og usannheter på nettet.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #21 Skrevet 12. november 2009 ...og derfor bør vi gravide ta vaksina..
Anonym bruker Skrevet 13. november 2009 #22 Skrevet 13. november 2009 Flere som dør av røyk og alkohol hvert år.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2009 #23 Skrevet 15. november 2009 Hvis jeg går forbi noen som røyker på gata, blir jeg kvalm. Jeg blir faktisk det. Føler at jeg vil kaste opp enkelte ganger. Så jeg skjønner folk som holder pusten når de går forbi røykere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå