Gå til innhold

feil av meg å?? ( sex)

Anbefalte innlegg

Skrevet

fysj å usj.. er snart ett år siden sist det ble noe hopping i høyet og kjenner at jeg viiiirkelig trenger det snart, men singel som jeg er og men en lite barn er det jo ikke bare bare ( å ja vibratoren har gått varm)

Har tidliger hatt ett par one night stands og det har vært bra det men nå føler jeg at det kanskje blir litt rart.. ammer jo fortsatt litt og hva sier man da om melken skulle begynne å renne.. sorry bare overse boobsa her, haha :) sikkert ikke en kjempe turn on for en lysten fyr.

sååå burde jeg da fortelle en mulig one night stand fyr at jeg har ett spebarn??? virker vel ikke akuratt forlokkende på gutter det da.

noen andre som har tenkt på dette????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fortalte ikke noe, og jeg lakk litt melk, gjorde ingenting, vi var jo fulle begge to. Antar at han skjønte at jeg hadde barn med tanke på hvordan magen min så ut, men det var ikke tema. Med andre har jeg sagt det selv, gått helt greit det også. Du kan jo håndmelke deg litt på badet før dere setter i gang.

Skrevet

Tror ikke fyren ville tenkt særlig over det, det hendte jeg lakk litt melk men ingen sa noe på det:) Så jeg ville ikke sagt noe såfremt ikke fyren spør selv, men jeg tviler på at en one nighter hadde brydd seg altså:)

Skrevet

tror helle det ville vært turnON jeg ;) mannfolk er rare vet du.

jeg hae sagt det, på en spøkete måte. "kan hende det kommer litt melk, men det er jo bare en bonus, ikke sant?" blinke-fjes, blinke-fjes, flørte flørte! hehe ;)

Skrevet

jeg spruta melk den ene gangen jeg hadde sex mens jeg ammet. og det var ikke så heldig...

han viste jo at jeg hadde barn, men jeg tviler på at han hadde koblet sammen at melken kan komme ut. for det hadde jeg aldri tenkt på før det skjedde.

hørte ikke noe mer fra han og ikke ble vi ferdig heller... hehe

Skrevet

Karismatisk autoritet: Det må ha vært en mann som tok seg selv for høytidelig:O Slike ting ler man vanligvis bare av og deretter fortsetter man, i min verden i allefall :)

Skrevet

jeg hadde i allefalll begynt å le tror jeg men kanskje litt småflaut når man ikke kjenner fyren i det hele tatt, eller det hadde vel vært enda større grunn til å le :-)

hmm skulle vært artig å vite hva gutta synes om melkesprut. ( når barnet ikke er deres)

hadde vel kanskje vært en ide og ha på bh under akten også kanskje( ikke at jeg helt vet hvordan man skal klare det om typen begynner å ta den av)

Skrevet

Sikkert lurt å fortelle det, så blir det ingen overraskelser iallfall. Tror ikke han mister lysten av den grunn :-P

Jeg sliter også litt med det samme, dog jeg sluttet å amme for over 1 år siden. Men det kommer fremdeles noen dråper melk om man klemmer på brystene mine, så jeg blir jo livredd for at noen skal gjøre det. Føler meg skikkelig ukomfortabel om noen rører brystene mine, og skulle bare ønske melken kunne forsvinne! (men når nabodama sa at mora hennes fremdeles kunne klemme ut noen dråper melk, 30 år etter hun sluttet å amme, har jeg mistet litt håpet...)

Meeeen.. de jeg har vært til sengs med, er fullt klar over at jeg har et barn, og jeg har også sagt at de rører brystene mine på egen risiko :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...