Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #1 Skrevet 12. november 2009 Vi skal ikke ha bryllup, men kan jeg fremdeles ha ordentelig brude kjole? Tenkte jeg og han kunne dra rett på et fint hotell og nyte helga. Kanskje kan det være oss og barna, men de er for små til å sitte i ro uten hjelp, dessuten er det ikke særlig romantisk å ha dem med på hotell.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #3 Skrevet 12. november 2009 Gratulerer :-) Selfølgelig kan du ha ordentlig brudekjole, hvis du ønsker det.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #4 Skrevet 12. november 2009 Gratulerer så mye, så klart du kan ha brudekjole om du ønsker det :-D
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #5 Skrevet 12. november 2009 Våre beste venner giftet seg helt alene i en av byens største kirker, klokker og organist som vitner og forlovererklæringer ordnet på forhånd. Hvit kjole og alt, etterpå var fotograf og rett på fint hotell hvor bryllupsmiddag og resten av helgen ble gjennømført i suiten he he stort sett i senga.. Og så dro de hjem til de tre barna sine og lagde et til! Og lever lykkelig nå 10 år senere med sine 4 barn;)
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #7 Skrevet 12. november 2009 Åh, nå gledet jeg meg til å lese om et romantisk frieri.... Gratulerer, så hyggelig, men jeg liker å høre litt mer av historien jeg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå